Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko pa prodajajo v domači prodajalni na kmetiji
Kaj bo delal novi varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Kaj bo delal novi varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Pričakuje, da bo Agencija za varstvo konkurence primere domnevno nepoštenih trgovinskih praks razrešila v razumnem roku, ne čez dve ali tri leta
Sadjarje lahko reši skupna prodaja prek organizacije proizvajalcev  Sadjarje lahko reši skupna prodaja prek organizacije proizvajalcev Na Štajerskem se je 12 sadjarjev, zadrug in podjetij že povezalo in registriralo organizacijo proizvajalcev Pohorka
Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že obirajo prve zgodnje sorte
Odobrili devet projektov evropskega inovacijskega partnerstva Odobrili devet projektov evropskega inovacijskega partnerstva S temi projekti bodo reševali konkretne težave pri pridelavi hrane, varovanju okolja in prilagajanju podnebnim spremembam

Janez Kodila iz Markišavcev je obrtnik leta

Čas branja: 2 min
21.11.2014  08:00
Ko je od očeta prevzel družinsko podjetje, so ga poznali do Murske Sobote, zdaj pa je znano po vsej državi in se širi v tujino

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Janez Kodila dodaj

Preden je svojo podjetniško pot začel pri očetu, je videl veliko sveta. Družina Kodila se že tri generacije ukvarja s predelavo mesa in mesnih izdelkov, Janez Kodila pa je postavil temelje za visokokakovostne mesne izdelke pod blagovno znamko Kodila, ki jih tudi izvaža.

Iz lokalne mesnice se je preusmeril v proizvodnjo prekmurske šunke in drugih mesnih izdelkov (paštete, ocvirki), prekmurske gibanice, ekoloških testenin in ekološkega kruha. Prodajo vsako leto povečajo. Domač trg jim prinese 95 odstotkov prihodkov. V prihodnje se bodo še bolj usmerili v Nemčijo in Avstrijo, pa tudi na Hrvaško.

Slovi po tradicionalnih prekmurskih okusih

Leta 2002 je uvedel proizvodno specializacijo, s tem pa se je iz majhne trgovine z mesom in mesnimi izdelki usmeril v proizvodnjo sušenih in prekajenih mesnin ter maščobnih izdelkov. Blagovna znamka Kodila se je v desetletju že dobro uveljavila na slovenskem trgu. V regiji in širše v Sloveniji ter Evropi Kodilo poznajo po tradicionalnih prekmurskih okusih. Posebej slovijo po ohranjanju in razvoju tradicionalnih mesnin, v katerih se odražajo lastne recepture ter stari, preizkušeni in izboljšani postopki predelave mesa in inovativne energetsko varčne tehnologije.

Janez-Kodila.1416819258.jpg.o.240px.jpg

"Bolj kot romantika je v poslu pomembna strast - da si vpet v okolje, delaš z ljudmi in naravo. Od tega pride EBITDA, a po več kot desetih letih. Seveda je treba spoštovati tudi tradicijo," je Janez Kodila povedal na dogodku ob koncu prvega izbora Agrobiznis junija v Ljubljani.

Pod sloganom »Ko veš, kaj ješ« se pri njem skrivajo kakovostne surovine iz kontrolirane reje njihovih kooperantov, pri predelavi mesa pa pri Kodili, kjer je zaposlenih 22 ljudi, dodajajo samo sol in začimbe in si za dokončanje izdelkov vzamejo čas. Kakovost ima pri njih prednost pred količino, kar potrjujejo številne sejemske nagrade in certifikati kakovosti.

Zorilnica z ilovnatimi ometi

Kodila dobiček vedno vlaga v razvoj. Tako so v letu 2013 končali naložbo v povečanje zmogljivosti in prenovili proizvodne prostore, v objekt pa so vključili tudi doživljajsko kulinarični center s trgovino. Novi prostori pomenijo kakovostni premik v proizvodnji, saj omogočajo zorjenje kakovostnih mesnin v pogojih, ki se kar najbolj približajo naravnim razmeram. V ta namen so izdelali zorilnice z ilovnatimi ometi, kjer šunke zorijo z inovativno tehnologijo »štirih letnih časov«. Tehnologija, ki je plod lastne inovativnosti in temelji na visokoenergetski učinkovitosti, omogoča, da se v štirih različnih zorilnicah ustvarjajo klimatski pogoji, podobni naravnim v posameznem letnem času.

»Koliko je zdravo kmetijstvo, toliko je zdrava država. Med kupci imamo tudi inšpektorje, ki so videli premalo sveta in ne razumejo bistva hrane. Papir je v živilstvu še vedno vladar,« je še povedal Janez Kodila.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk

Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že...

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis 70 kmetij se že predstavlja na spletni tržnici

E-tržnica se letos širi na Hrvaško, pozneje še v druge sosednje države

AGROBIZ
Novice
Novice Letos bo objavljenih 14 razpisov iz programa za razvoj podeželja

Kmetijsko ministrstvo poziva, da si pravočasno priskrbite vse papirje, ki jih potrebujete za prijavo na razpis

AGROBIZ
Novice
Novice Na štirih razpisih čaka dobrih 23 milijonov za kmetijstvo

Vloge na prvi razpis je mogoče oddati od 21. januarja, razpisi so odprti različno dolgo

AGROBIZ
Novice
Novice Kako bi dobili več ekoloških kmetij

Dobro bi bilo zmanjšati birokratske ovire za ekološke kmete in povečati subvencije, da bodo bolj primerljive zahtevnejši ekološki...

AGROBIZ
Novice
Novice Država po novem financira pol premije za večino kmetijskih zavarovanj 2

Višje, in sicer 30-odstotno, je tudi sofinanciranje premij za zavarovanje živali pred boleznimi

AGROBIZ
Novice
Novice Nedovoljene trgovinske prakse: kar je sporno za trgovce, ni sporno za vlado

Vlada se ne strinja, da so deli zakona o kmetijstvu neskladni z ustavo; ustavno sodišče bo pobudo trgovcev o (ne)ustavnosti obravnavalo...