Povpraševanje po pleteninah znamke Koštrun je večje od ponudbe Povpraševanje po pleteninah znamke Koštrun je večje od ponudbe Najbolje se prodajajo unikatni šali in rute z dodatki iz polsti, kupci prihajajo tudi iz ZDA in z Nove Zelandije
Kmetija Bedekovič prodira z unikatnim bezgovim ekološkim kisom Kmetija Bedekovič prodira z unikatnim bezgovim ekološkim kisom Poleg bezgovega delajo tudi jabolčni kis, prodajo bi radi razširili po Sloveniji in sčasoma tudi v tujino, za kar morajo povečati obseg proizvodnje
Lestvica: To so največji in najboljši slovenski živilci Lestvica: To so največji in najboljši slovenski živilci Predelava hrane v Sloveniji je lahko zelo donosen posel. Najboljši živilci in pijačarji se po dobičkonosnosti lahko kosajo s farmacevti
Študenti mariborske univerze razvili zmagovalnega robota za odstranjevanje plevela Študenti mariborske univerze razvili zmagovalnega robota za odstranjevanje plevela Z manjšim poljskim robotom so zmagali na študentskem tekmovanju Field robot event 2019 v Heilbronnu v Nemčiji

Mercator krči slovenske dobavitelje trgovskih znamk

Čas branja: 1 min
16.04.2015  13:40
Zamenjuje jih z avstrijskimi in hrvaškimi dobavitelji
avtor

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Aleš Kuhar dodaj
Mercator dodaj
Agrokor dodaj

Agrarnega ekonomista Aleša Kuharja preseneča, kako hitro je Mercator spremenil dobavitelje izdelkov svojih trgovskih znamk. "Vodstvo Mercatorja oziroma Agrokorja podcenjuje sposobnost slovenskih kupcev, da zaznajo te spremembe in to se jim bo precej maščevalo," pravi Kuhar. V Mercatorju se branijo, da je "izbira dobaviteljev dinamičen proces".

Slovenske dobavitelje izrinili avstrijski in hrvaški

Pod Mercatorjevo trgovsko znamko so nekatere slovenske dobavitelje zamenjali z avstrijskimi in hrvaškimi. Čeprav Aleš Kuhar nima uradnih podatkov o tem, koliko dobaviteljev je Mercator zamenjal in pri katerih izdelkih, ga kot kupca čudi hitrost sprememb na Mercatorjevih policah.

"Mercator s tem odganja še tiste zveste kupce, ki so ga obiskovali predvsem zato, ker so tam dobili slovenske izdelke. Zdaj pa se bodo kupci obrnili k drugim trgovcem," meni Kuhar.

kuhar-ales14-be.1427895505.jpg.n.600px.jpg
Mercator bo s tem, da med dobavitelji svojih trgovskih znamk črta slovenske in jih zamenjuje s tujimi, odgnal kupce, ki so ga obiskovali zaradi ponudbe slovenskega porekla, pravi Aleš Kuhar, agrarni ekonomist z biotehniške fakultete.

Mercatorjeve poteze ocenjuje kot napačne. Pričakoval je, da bi moč in ugled Mercatorja na slovenskem trgu gradili tako, da bi na policah ponujali največ slovenskega blaga. Kuhar sklepa, da Agrokor tehta med ohranjanjem ugleda Mercatorja kot trgovca z dobrim slovenskim blagom in zelo velikimi potrebami po denarju za poplačilo posojil, ki jih ima.

Mercator dobro sodeluje s slovenskimi dobavitelji

V Mercatorju pa pojasnjujejo, da je izbira dobaviteljev za Mercatorjeve trgovske znamke dinamičen proces. Spremembe dobaviteljev so periodične, na podlagi enakih meril za vse pa izberejo najboljše. "Domačega dobavitelja lahko zamenja domači ali tuji, enako velja za tujega dobavitelja. Stalno pa na police in v linije trgovskih znamk uvrščamo nove izdelke in nove dobavitelje, tako domače kot tuje," so zapisali.

Sodelovanje s slovenskimi dobavitelji ocenjujejo kot zelo dobro, saj povečujejo odkup slovenskih pridelkov in izdelkov, predvsem iz svežega programa, pri katerem so kupci najbolj pozorni na poreklo. Pojasnili so, da želi Mercator kot del skupine Agrokor sklepati dolgoročna partnerstva z močnimi domačimi dobavitelji, ki so usmerjeni na določen segment oziroma tip izdelkov, pri katerem so najboljši v regiji.

"Vsi ne morejo z vsemi svojimi izdelki konkurirati vsem drugim ponudnikom, lahko pa so najboljši v določenem segmentu in s tem so lahko prisotni širše v regiji, ne le v Sloveniji, torej imajo potencial za rast - tako pod svojo blagovno znamko ali s trgovskimi znamkami. Seveda pa morajo izdelki dosegati predvsem kriterije kakovosti in cenovne dostopnosti za kupce," so še zapisali. Ne razkrivajo podrobnosti o tem, koliko slovenskih dobaviteljev so zamenjali s tujimi.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Študenti mariborske univerze razvili zmagovalnega robota za odstranjevanje plevela

Z manjšim poljskim robotom so zmagali na študentskem tekmovanju Field robot event 2019 v Heilbronnu v Nemčiji

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija Je ekološko kmetovanje dobra poslovna priložnost?

Pri porabi ekoloških živil na prebivalca na leto v Sloveniji kar močno zaostajamo za zahodnimi državami; priložnosti za rast je zato...

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Povpraševanje po pleteninah znamke Koštrun je večje od ponudbe 1

Najbolje se prodajajo unikatni šali in rute z dodatki iz polsti, kupci prihajajo tudi iz ZDA in z Nove Zelandije

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Kraški brinjevec je adut turistične kmetije pri Filetu 1

Poleg prenočitev in domače hrane gostom ponujajo še kraški slivovec, viljamovko, staran vinjak, žganje iz kutin in rožičev ter gin

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Kmetija Kastelic - Žonta bo prenovila sirarno

Poletno ponudbo mlečnih izdelkov bi radi razširili s sladoledom, čez nekaj let pa vpeljali tudi rejo goveda za meso

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Kmetija Jerala povečuje prodajo in predelavo jabolk

Obnavljajo sadovnjak in vlagajo v nove tehnologije, načrtujejo tudi novi prostor za predelavo sadja

OGLAS
AGROBIZ
Vroče je! Imamo odličen predlog za osvežitev

Predstavljamo lahek napitek, s katerim se lahko v vročih poletnih mesecih odlično osvežimo.