Mlinotest spodbuja vipavske kmete, da sejejo več koruze poltrdinke Mlinotest spodbuja vipavske kmete, da sejejo več koruze poltrdinke Kmetom, ki se bodo odločili za partnersko kmetovanje, bodo v Mlinotestu pokrili strošek semena; če kmetje koruzo sejejo na najmanj treh hektarjih, jim pri odkupu že zagotavljajo plačilo v 30 dneh.
Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko pa prodajajo v domači prodajalni na kmetiji
Kaj bo delal novi varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Kaj bo delal novi varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Pričakuje, da bo agencija za varstvo konkurence primere domnevno nepoštenih trgovinskih praks razrešila v razumnem roku, ne čez dve ali tri leta
Sadjarje lahko reši skupna prodaja prek organizacije proizvajalcev  Sadjarje lahko reši skupna prodaja prek organizacije proizvajalcev Na Štajerskem se je 12 sadjarjev, zadrug in podjetij že povezalo in registriralo organizacijo proizvajalcev Pohorka
Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že obirajo prve zgodnje sorte

HomeOgarden širi prodajo po celotni Avstriji, v Italijo in srednjo Evropo

Čas branja: 3 min
17.09.2015  22:30
Zgodba ljubljanskega HomeOgardna kaže, da lahko tudi malo podjetje s pravo ponudbo hitro prodre v tujino.

Obveščaj me o novih člankih:  

Tržno nišo so našli v inovativnih rešitvah za ekološko pridelavo. Poleg Slovenije, kjer ustvarijo 60 odstotkov prihodkov, je Avstrija njihov glavni tuji trg. Razširili so se že na Hrvaško, vstopajo v Italijo in se dogovarjajo o prodaji v srednji Evropi.

hocevar-pfeifer-xx.1442513471.jpg.n.960px.jpg
HomeOgarden četrtino prihodkov že ustvari z izvozom, zdaj pa so pred novim širjenjem prodaje v tujini, pravi Aleš Pfeifer (desno), direktor podjetja. Ob njem je Marko Hočevar, direktor razvoja.

HomeOgarden razvija in proizvaja inovativne in do okolja prijazne rešitve za dom in vrt, med katere sodijo homeopatska sredstva za krepitev rastlin, substrati in organska gnojila, tudi na osnovi alg in mikrohranil, ter zaščitna sredstva pred glodavci in voluharji.

Prvo leto jih prodajajo v 33 poslovalnicah kmetijske zadruge Raiffeisen Lagerhaus na Tirolskem in Koroškem. »Za nami je odlična sezona, naše izdelke so lepo sprejeli tako trgovci kot pridelovalci in vrtičkarji, velik interes sta pokazali tudi konkurenca in strokovna javnost,« je zadovoljen Aleš Pfeifer, direktor HomeOgardna.

600-650

tisoč evrov prihodkov načrtujejo letos.

2-krat

več jih pričakujejo prihodnje leto po vstopu na nove trge.

Izvoz jim že prinese četrtino prihodkov

Četrtino prihodkov že ustvarijo v tujini. Največ v Avstriji, ki je njihov glavni izvozni trg, manj pa na Hrvaškem. Za širjenje prodaje v Avstriji so se pred mesecem povezali z dvema partnerjema - trženjskim gurujem za ekološko vrtnarjenje Karlom Plobergerjem in Natur im Garten, ki s 15 tisoč člani v Avstriji, Nemčiji in na Češkem sodi med največje nevladne ustanove za spodbujanje ekološkega vrtičkarstva v Evropi.

Poleg v Sloveniji pridobljenih certifikatov za ekološko vrtnarjenje so za svojih 39 izdelkov od Natur im Garten dobili dodaten certifikat. »Na naši embalaži in trženjskem gradivu lahko uporabljamo njihov logotip, ki zagotavlja, da so naši izdelki povsem naravni in brez negativnih učinkov na ljudi in okolje, zato si prihodnje leto obetamo veliko rast prodaje v Avstriji,« pravi Pfeifer.

Dogovori o širjenju v srednjo Evropo

V prihodnjih dveh mesecih bodo podjetje in svoj prodajni program predstavili tudi vsem preostalim centralam podjetja Raiffeisen, od katerih si obetajo širitev prodaje na celotno Avstrijo. Hkrati začenjajo pogovore z vsemi tehničnimi trgovci v Avstriji, kjer že imajo svojega zastopnika.

HomeOgardnov program so opazile tudi največje trgovske hiše v Evropi. Z nekaterimi so že začeli pogovore za skupni nastop na celotnem območju srednje Evrope. Čakajo na sestanek v Bauhausu, s katerim na domačem trgu dobro sodelujejo, zato upajo na širitev tudi v sosednje države, zlasti v Avstrijo in na Hrvaško. Začeli so se dogovarjati tudi o prodoru v Baumax, a so ga dan zatem prodali Obiju.

Vstopajo tudi v Italijo

Tehnične trgovce na Hrvaškem sami oskrbujejo s svojim izdelki. Za vstop v Italijo so že našli distributerja, pogodbo in predlog prvega naročila imajo na mizi, čakajo pa le še na podpis, da bodo še letos, najpozneje pa prihodnje leto tja stekle prve dobave.

Med tujimi trgi, ki jih zanimajo v prvem valu, je Pfeifer omenjal tudi Češko, a jih tam še ni. »Nimamo dovolj denarja za odpiranje dodatnih trgov, saj moramo pripraviti embalažo v lokalnem jeziku in zagotoviti začetne količine izdelkov,« pojasnjuje Pfeifer. Bauhaus jih vabi na Madžarsko, kar bi jih stalo 50 tisoč evrov, ki jih trenutno nimajo.

Dobili so že več povpraševanj za prodor na druge tuje trge - od Turčije do ZDA -, vendar se zaradi velikih stroškov vstopa držijo začrtane strategije. V prvi fazi bodo pokrili Avstrijo in Nemčijo, ki sta njihova strateška trga.

V letu 2016 želijo preseči milijon evrov prodaje

Lani so v HomeOgardnu dosegli 355 tisoč evrov prihodkov od prodaje, skupaj s subvencijami Slovenskega podjetniškega sklada pa jih je bilo 400 tisoč. »Letos pričakujem od 600 do 650 tisoč evrov prihodkov in od 30 do 50 tisoč evrov dobička,« pravi Pfeifer.

Z banko Unicredit se pogajajo o posojilu, s katerim želijo prihodke prihodnje leto podvojiti, saj morajo vložiti v večjo proizvodnjo in trženje ter večjo prodajno ekipo. Hkrati pripravljajo novo trženjsko strategijo, s katero se želijo približati širšemu krogu kupcev.

Trenutno je v HomeOgardnu šest zaposlenih, še dva - vodja skladišča in vodja trženja - pa prideta v mesecu dni.

Rastejo počasneje, ker je prodaja sezonska. Zdaj začenjajo nabavo izdelkov za prihodnjo sezono. Trgovcem jih bodo prodali do februarja, od slovenskih bodo denar čakali do junija, v Avstriji pa manj časa.

Tri novosti

Najbolje prodajana so organska gnojila in substrat na osnovi kokosovih vlaken. Za novo sezono so pripravili še tri novosti, a jih Aleš Pfeifer ne razkriva, ker jih, kot opaža, konkurenca budno spremlja.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk

Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že...

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis 70 kmetij se že predstavlja na spletni tržnici

E-tržnica se letos širi na Hrvaško, pozneje še v druge sosednje države

AGROBIZ
Novice
Novice Letos bo objavljenih 14 razpisov iz programa za razvoj podeželja

Kmetijsko ministrstvo poziva, da si pravočasno priskrbite vse papirje, ki jih potrebujete za prijavo na razpis

AGROBIZ
Novice
Novice Na štirih razpisih čaka dobrih 23 milijonov za kmetijstvo

Vloge na prvi razpis je mogoče oddati od 21. januarja, razpisi so odprti različno dolgo

AGROBIZ
Novice
Novice Kako bi dobili več ekoloških kmetij

Dobro bi bilo zmanjšati birokratske ovire za ekološke kmete in povečati subvencije, da bodo bolj primerljive zahtevnejši ekološki...

AGROBIZ
Novice
Novice Država po novem financira pol premije za večino kmetijskih zavarovanj 2

Višje, in sicer 30-odstotno, je tudi sofinanciranje premij za zavarovanje živali pred boleznimi

AGROBIZ
Novice
Novice Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače 4

Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko...