Ribogojnica Fonda proda največ rib prav za božič Ribogojnica Fonda proda največ rib prav za božič Doslej so prodali od 50 do 60 ton rib na leto, prihodnje leto jih bodo sto ton, nove trge že iščejo; poleg brancinov imajo tudi orade
Kitajska kupila 500 tisoč ton ameriške soje Kitajska kupila 500 tisoč ton ameriške soje Sredin nakup 500 tisoč ton ameriške soje, za katero so kitajska podjetja plačala okoli 180 milijonov dolarjev (158 milijonov evrov), je prvi tovrsten nakup, odkar je ameriški predsednik Donald Trump uvedel carine na kitajski uvoz, na to pa je Kitajska odgovorila tudi z zaustavitvijo nakupa ameriške soje.
Kupci kupujejo domačo hrano, ker je dobra, pa tudi iz nostalgije Kupci kupujejo domačo hrano, ker je dobra, pa tudi iz nostalgije Povpraševanje po lokalni hrani s podeželja raste kljub nekaj višji ceni, pravi Fani Tomažič, poslovodja Mercatorjevega marketa v Murglah v Ljubljani
Napovedi za kmetijstvo v EU do 2030: kdo bo na boljšem in kdo na slabšem  Napovedi za kmetijstvo v EU do 2030: kdo bo na boljšem in kdo na slabšem Prihajajo boljši časi za alternativno pridelavo hrane, kot so lokalna, ekološka in druga certificirana živila, ki jih kupci vse bolj iščejo. Do leta 2030 bomo v EU pridelali več sladkorne pese, žita, beljakovinskih rastlin in oljčnega olja, večja bo tudi prireja mleka, perutninskega, ovčjega in kozjega mesa, napoveduje evropska komisija.
38 odstotkov hrane, ki smo je lani vrgli med odpadke, je bilo užitne 38 odstotkov hrane, ki smo je lani vrgli med odpadke, je bilo užitne Lani je vsak prebivalec Slovenije zavrgel povprečno 64 kilogramov hrane, kar je manj kot predlani, a za desetino več kot leta 2011.

Kmalu v prodaji nove čokolade s polnilom Martisan Chocolate

Čas branja: 3 min
30.03.2017  17:23
Lanska novost pod tem imenom pa so čokolade z geografskim poreklom, ki vsebujejo vsaj 50 odstotkov kakava iz ene države
Kmalu v prodaji nove čokolade s polnilom Martisan Chocolate
Kolekcija čokoladnih dobrot Martisan Chocolate se letos povečuje s čokoladami s polnilom. Prvi jih bodo pokusili obiskovalci festivala čokolade v Radovljici, ki se začne 21. aprila.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

Martisan Chocolate je dobro let in pol stara blagovna znamka čokoladnih tablic, pralinejev, piškotov in čokoladnega sadja, ki jih ročno izdeluje Marta Gašperlin iz Ljubnega na Gorenjskem. Največ proda izdelkov iz temne čokolade. Ponudbo je lani razširila s čokoladami z geografskim poreklom, zdaj pa pripravlja čokolade s polnilom. Prvi dve iz nove linije boste lahko pokusili, če jo obiščete na festivalu čokolade od 21. do 23. aprila v Radovljici.

Na svoje je šla, ko so v industrijskem podjetju zaprli njeno delovno mesto. Predlanskim je končala študij slikarstva, veliko prej pa že študij elektrotehnike. Iz ljubezni do umetnosti, ustvarjanja kakovostnih dobrot in sladkega se je odločila za delo s čokolado. Leta 2013 se je usposobila za profesionalnega čokolatierja.

Najtežje je prepričati prve kupce

»Že na začetku je treba oblikovati svojo linijo izdelkov, še težje pa jih je prodati, ko te še nihče ne pozna,« pravi Marta Gašperlin. Pri razvoju svoje zgodbe se je zgledovala po svetovno znanih kakovostnih blagovnih znamkah, večkrat pa je obiskala tudi čokoladnico Zotter iz avstrijske Štajerske, o kateri smo že pisali v članku z naslovom: Avstrijski Zotter med 400 vrstami čokoladnih dobrot ponuja celo čokoladni "šus".

Za izdelke Martisan Chocolate pravi, da izstopajo po zelo kakovostni čokoladi, ki je iz trajnostne pridelave. Njeni čokoladni izdelki ne vsebujejo hidrogeniziranih maščob, vsi razen piškotov so brez glutena. Vse dobrote iz črne čokolade so brez laktoze, zato so primerne tudi za vegane in vegetarijance. Tudi kreme za pralineje so ročno izdelane, naravne in brez umetnih dodatkov. Ne vsebujejo umetnih konzervansov, barvil ali ojačevalcev okusa.

Čokolade z geografskim poreklom

Sogovornica še nima svoje spletne trgovine, naročila pa sprejema po telefonu in prek spletne strani www.martisan.si. Prodrla je že v butične trgovine s čokoladnimi dobrotami in spominki. Zaradi hitrejše logistike največ trgovin oskrbuje na Gorenjskem in na najbolj obiskanih turističnih točkah, denimo na Bledu, v Radovljici, Ljubljani in Mariboru ter pred Postojnsko jamo.

Za gurmane je lani razvila novo linijo čokolad z geografskim poreklom, tako imenovane Origin čokolade. »Te čokolade imajo velik delež kakava in predstavljajo specifičen okus posamezne države, denimo Venezuele, Brazilije, Ekvadorja, Kube, Mehike, Dominikanske republike, Haitija, Tanzanije in drugih,« pravi Marta Gašperlin.

Širi ponudbo in prodajo

Pripravlja že novosti za letos. Aprila bo prvi čokoladi s polnilom pokazala na festivalu čokolade v Radovljici. »Gre za črno čokolado, polnjeno s suhimi slivami, in mlečno čokolado z lešnikovim nadevom, ki še čakata na embalažo,« pravi. Septembra se bo udeležila festivala Sladka Istra v Kopru, oktobra pa Čokoljane v Ljubljani. Čokolada se dobro prodaja vse leto, največ pa pred božično-novoletnimi prazniki. Največ kupcev pritegne paleta temnih čokolad z različnimi posipi v darilni embalaži, ki jo sogovornica ustvarja sama.

Nekaj podjetij je z njenimi čokoladami in pralineji obdarovalo svoje poslovne partnerje. Ker gre za butično proizvodnjo in podjetnica sama skrbi za vse poslovne procese, se intenzivnega iskanja naročil za poslovna darila še ni lotila.

Mika jo izvoz

Trgovskim verigam se izogiba, saj je množična proizvodnja ne mika. Možnosti za razvoj vidi v širjenju ponudbe in povečanju prepoznavnosti z razvojem lastne prodajne mreže. Idej za nove izdelke je še veliko.

Piškoti čokoladni srčki z mandlji so bili prvi izdelek, ki ga je sama razvila. Za peko piškotov je opravila zakonsko zahtevano nacionalno poklicno kvalifikacijo. Lahko bi pekla tudi druge sladice, a prednost daje dobrotam, ki vsebujejo vsaj 50 odstotkov čokolade. Ohraniti želi visoko raven kakovosti svojih dobrot in povečati prepoznavnost znamke Martisan Chocolate.

Ker je Slovenija precej majhen trg, jo mika tudi izvoz, a v majhnih količinah. »Pri poslu razmišljam globalno, pri delu me vodita vizija in posluh za kupce, pomagajo pa mi pogum, vztrajnost, kreativnost in zdrava kmečka pamet. V veselje mi je umetniška svoboda in vključevanje slikarskega znanja,« pravi Marta Gašperlin.

Ostaja pri butičnem poslu

Opaža, da se Slovenci radi posladkamo s čokolado in pralineji, ki jih kupujemo priložnostno, torej za darilo in praznike, ali naključno, denimo ko naletimo na njeno stojnico na kakšnem dogodku. Prodaja iz leta v leto raste, a posel je še zmeraj precej na začetku. Lani je ustvarila 23 tisoč evrov prihodkov od prodaje. Daljšega dopusta ali potovanja v dežele kakava si še ne more privoščiti, kvečjemu kakšen izlet. Ni ji žal, da je šla na svoje. »S predanostjo poslu, zlasti pa s skrbjo za kupce ter s pametnimi cilji in odločitvami se daleč pride,« pravi za konec.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Nove tehnologije
Nove tehnologije Kako je Puklavec Family Wines postal tehnološko najsodobnejša vinska klet

V digitalizacijo in nove tehnologije so od leta 2009 vložili 15,6 milijona evrov

AGROBIZ
Novice
Novice (video) V Slovenijo prihaja 3D-tiskalnik hrane nizozemskega start-upa byFlow 3

3D-tiskalnik hrane ponujajo zlasti gostincem, z njim pa lahko ustvarijo okusen obrok tudi za starejše, ki s težavo uživajo drugo, tršo...

AGROBIZ
Novice
Novice Škotski BSW za megažago že išče najpomembnejše kadre 7

Škotska žaga se bo o odkupu hlodovine obrnila tudi na zasebne lastnike gozdov, žagan les pa bi odkupovala tudi od domačih žag in ga...

AGROBIZ
Nove tehnologije
Nove tehnologije Kmetije se prepočasi tehnološko posodabljajo 5

Podnebne spremembe in potrebe po učinkovitejši pridelavi hrane jih silijo v prilagajanje in nakup novih tehnologij

AGROBIZ
Nove tehnologije
Nove tehnologije Brez robotov ni sodobnega kmetijstva 1

Pomagajo v vseh fazah pridelave, od izbire semen in sadik do vzgoje, spravila in pakiranja pridelkov

AGROBIZ
Nove tehnologije
Nove tehnologije (video) Največ 3D-tiskalnikov hrane uporabljajo restavracije z Michelinovo zvezdico

Štirideset bolnišnic na Nizozemskem preizkuša, kako 3D-tiskalnik pomaga ljudem, ki imajo težave s požiranjem hrane

AGROBIZ
Nove tehnologije
Nove tehnologije (video) Z novimi tehnologijami pridobijo kmetje in zadruge, na koncu tudi kupci 3

Reportaža s 3. Agrobiznisovega tehnološko-investicijskega foruma

AGROBIZ
Novice
Novice Mercator je največja tržnica domače hrane

Letos so ponudbo domačih dobrot Radi imamo domače razširili z linijo ekoloških živil