Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta

SIP Šempeter prodira na neevropske trge

Čas branja: 1 min
05.05.2017  14:16
"Usmerjamo se na Novo Zelandijo, Avstralijo, Japonsko, ZDA in Kanado. Na teh in naših ključnih evropskih trgih računamo, da bomo letos in v 2018 dosegli 20-odstotni skok prodaje," pravi Uroš Korže, predsednik upravega odbora podjetja SIP Šempeter
SIP Šempeter prodira na neevropske trge
V SIP Šempetru je bil danes dan odprtih vrat, kjer so s poslovnimi partnerji in gosti praznovali 50-letnico blagovne znamke SIP.
Foto: Petra Subic

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
SIP dodaj
Andrea Cosovici dodaj
Uroš Korže dodaj

"Z inovacijami in kakovostjo želimo postati vodilni proizvajalec strojev za spravilo krme. To so kosilnice, obračalniki in zgrabljalniki," je ob 50-letnici blagovne znamke SIP povedal Andrei Cosovici, direktor prodaje v SIP Šempetru.

V Sloveniji ustvarijo petino prihodkov, druge z izvozom. Med njihovimi ključnimi trgi sta denimo Švica in Avstrija. Letos več naročil pričakujejo tudi na domačem trgu, do cilja - skoka prodaje za 20 odstotkov v tem in prihodnjem letu - pa bodo prišli z naročili iz tujine. Tudi zunaj Evrope.

"Kljub konsolidaciji v naši panogi, ko mega traktorske skupine prevzemajo proizvajalce priključkov, ocenjujem, da imamo svetlo prihodnost. Razvijamo vrsto novih strojev, s katerimi napadamo tudi nekatere nove trge. Gre za Novo Zelandijo, Avstralijo, Japonsko, ZDA in Kanado, kjer računamo na pomembno rast prodaje. Več naročil pričakujemo tudi z glavnih evropskih trgov," pravi Uroš Korže, solastnik in predsednik upravnega odbora podjetja.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...

AGROBIZ
Ob Bloškem jezeru glamping povezuje tradicijo z najnovejšimi trendi v turizmu

Ponudba ob jezercu na Bloški planoti dokazuje, kako je mogoče z vztrajnostjo ustvariti edinstveno ponudbo.