Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost in katere ovire bi bilo treba odstraniti, da bi bilo tovrstnega povezovanja še več
(intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu
(video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje Renata Kosi s Kmetijsko gozdarskega zavoda Celje
Modra frankinja – žametno vino Posavja Modra frankinja – žametno vino Posavja V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala prepoznavni kulinarično-gastronomski produkt Posavja, pridelovalce modre frankinje pa bi radi povezali v zadrugo in ustvarili skupno blagovno znamko.
Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Oskrbujejo boljše restavracije in gostilne, ki poudarjajo lokalne sestavine v svojih jedeh

Klet Brda in Puklavec Family Wines povečujeta prodajo doma in izvoz

Čas branja: 2 min
19.10.2017  19:50
Klet Brda je največja vinska klet in največja izvoznica vina, ki na domačem trgu povečuje prodajo dražjih vin; o vidni rasti prodaje v Sloveniji, na Hrvaškem in večini tujih trgov govori tudi Puklavec Family Wines
Klet Brda in Puklavec Family Wines povečujeta prodajo doma in izvoz
Mitja Herga, direktor in glavni enolog kleti P&F Jeruzalem Ormoz

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Mitja Herga dodaj
SEC dodaj

Vinska klet Puklavec Family Wines v zadnjih letih povprečno pridela od 2,7 do 5,5 milijona litrov vina na leto. »Letos smo pridelali 4,2 milijona litrov vina, dobro polovico pa ga izvozimo,« pravi Mitja Herga, glavni enolog kleti. Vesel je vidne rasti prodaje v Sloveniji, na Hrvaškem in večini tujih trgov, letošnjih prihodkov pa ne napoveduje.

»Letnik 2017 nas je nagradil s čudovitimi vini zgodnjih in srednje poznih sort, pa tudi z lepimi osnovnimi vini za penine sauvignon, rose, brut, sec in muškatno penino,« pravi Herga. Tudi v Makedoniji, kjer imajo posestvo in klet, so pridelali manj grozdja, a je bilo vrhunske kakovosti.

Doma in v tujini prodajo največ sauvignona in sivega pinota. Stavijo tudi na šipon, ki si šele utira svojo pot na trg.

Njihovi glavni izvozni trgi so Nizozemska, Hrvaška, Velika Britanija, Poljska in Nemčija. Sledijo Brazilija, Kitajska, Rusija in Belgija, kjer jim izvoz raste.

Lani so spremenili strategijo, si za glavni cilj postavili kakovost in v začetku leta prenovili blagovne znamke vin, velik poudarek pa dali posameznim rastiščem. Imajo štiri znamke vin: Puklavec & Friends, Jeruzalem Ormož, Estate Selection in Seven Numbers.

Vina Jeruzalem Ormož so v koraku s svetovnimi smernicami, saj so sveža, sortna, ekspresivna, živahna, s poudarjeno pitnostjo in izražajo ter­roir, razlaga Herga. V liniji Estate Selection so izbrana vina njihovih najpomembnejših sort za gostinstvo, zorjena v nerjaveči posodi, da ohranijo prvinske lastnosti rastišča.

Etiketo Seven Numbers imajo vina iz grozdja njihovih najboljših vinogradov (single vineyard selection). Grozdje hladno macerirajo in fermentirajo v lesenih sodih, kjer tudi dalj časa zori na drožeh. Iz te linije prihaja tudi šipon 2015, ki je prejel Decanterjevo platinasto medaljo in postal najboljše slovensko belo vino.


Več iz teme:  

AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator

Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje...

OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Najboljša evropska turistična kmetija tudi na naši konferenci

Ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti je odličen primer sinergijskih učinkov lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih...

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje 1

Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu

AGROBIZ
Novice
Novice Modra frankinja – žametno vino Posavja

V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala...

AGROBIZ
Članki
Članki Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed

Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost...