Kmetje, pozor! Pravočasno oddajte vlogo za letošnje subvencije Kmetje, pozor! Pravočasno oddajte vlogo za letošnje subvencije »Od ponedeljka, 25. februarja, do 6. maja je čas za oddajo t. i. zbirne vloge za letošnje kmetijske subvencije. Kmetje (ali kmetijski svetovalci oziroma drugi pooblaščenci) morajo vlogo obvezno izpolniti in oddati v elektronski obliki,« pravi Miran Mihelič, vršilec dolžnosti generalnega direktorja agencije za kmetijske trge in razvoj podeželja (AKTRP).
Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Podjetje Zorn Plus je na evropskem razpisu SME Instrument dobilo 50 tisoč evrov subvencije
Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Tudi o tem aktualnem vprašanju smo govorili na 6. Agrobiznis konferenci. Ni pa bil govor samo o izzivih – prepoznali smo tudi štiri zmagovalce, ki so s svojimi proizvodi prepričali strokovno komisijo ter bralce spletišča Finance in portala Agrobiznis
(video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 (video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 Ekološko oljčno olje, pridobljeno z ultrazvokom je najbolj inovativen izdelek, z regijsko kulinarično znamko Diši po Prekmurju je zadruga Granar postala najboljši podjetnik v kmetijstvu; Brodka je žganje iz presežkov kruha in tudi najboljši izdelek po izboru potrošnikov; podjetje G2O pa je za malo tipsko montažno ribogojnico z recirkulacijo vode dobilo posebno priznanje za inovativnost.

Tudi s spletno prodajo mesa do prvega milijona evrov

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
10.01.2018  19:10
Pod blagovno znamko Ekodar ga poleg trgovin že pet let po spletu prodaja Kmetijska zadruga Šaleška dolina, dostava je brezplačna.
Tudi s spletno prodajo mesa do prvega milijona evrov
S tremi takšnimi kombiji vam Kmetijska zadruga Šaleška dolina na dom pripelje ekogoveje meso in mesnine, ki jih naročite po spletu.

Obveščaj me o novih člankih:  

Med manjšimi ponudniki hrane je Kmetijska zadruga Šaleška dolina pred petimi leti začela spletno prodajo. Po vseh kanalih, tudi po spletu, so lani prodali skoraj za milijon evrov svežega ekološkega govejega mesa in ekomesnin pod blagovno znamko Ekodar.

»Leta 2010 smo se usmerili v odkup ekološke živine in prodajo svežega mesa ekodar. Najprej smo ga ponudili trgovinam. A sveže ekološko meso je bilo takrat še takšna novost, da je prodaja prepočasi rasla kljub promociji na prodajnih mestih. Zato smo se intenzivno usmerili v druge prodajne kanale. Postavili smo spletno trgovino z brezplačno dostavo na dom. V osebnem stiku z naročniki smo zelo hitro pridobili njihovo zaupanje, da jim ponujamo visoko kakovostno ekološko meso in izdelke. Prodaja nam vsako leto raste, nove kupce nam pripeljejo stalni kupci. Lani je spletna prodaja zrasla za tretjino,« pravi Jana Hozjan, ki v šaleški zadrugi vodi program Ekodar.

Zelo zahtevna distribucija

Ob tem poudarja, da spletno prodajo spremlja zelo zahtevna in razdrobljena distribucija, ki zahteva visoko stopnjo prilagodljivosti in stroškovne učinkovitosti. »Zmoremo jo samo zaradi zelo prilagodljive in predane ekipe sodelavcev,« dodaja Jana Hozjan.

Z dostavo svežega mesa se pred petimi leti ni ukvarjalo nobeno logistično podjetje, zato so se je lotili sami. Po spletu ponujajo le večje kose, najmanj kilogramska pakiranja mesa ali hrenovk, naročiti pa je treba za najmanj 50 evrov. Dostava je brezplačna. »S spletno prodajo ne konkuriramo prodaji na drobno, pakiranja in količine so večje, tudi cene so drugačne,« razlaga Jana Hozjan.

Tedenska dostava v večja mesta

Vsak teden meso dostavijo v večja mesta, vsakič na drug konec Slovenije, saj imajo le tri kombije. »Naročila so razdrobljena, zato je logistika kar zahtevna. Dostavo iz tedna v teden kombiniramo z oskrbo šol, vrtcev in lokalnih trgovin, sicer se ekonomika ne bi izšla,« dodaja Jana Hozjan. Kot dodatno prednost omenja zagotovljeno neprekinjeno hladno verigo od klavnice do kupca.

Izveš, s katere kmetije je meso

Naredili so še korak dlje in kupcem omogočili, da lahko za vsak kos preverijo izvor . Na vsak kos mesa napišejo podatek o rejcu, preko QR-kode pa si lahko kupec ogleda tudi njegov ekocertifikat in kmetijo. Sledljivost do izvora mesa je njihov adut, ki prepriča kupce, gradi zaupanje in jim je pomagala pri uveljavljanju blagovne znamke Ekodar na trgu.

S spletno prodajo so pridobili mlade družine, rekreativne športnike in stare starše, ki vnukom zelo radi skuhajo kakovostno hrano. Poleg mesa lahko naročijo tudi kosti, drobovino, zorjeno govedino, pa tudi meso za male živali. Pogosto se naročniki, denimo sosedje, odločijo za skupno naročilo, da nakup doseže 50 evrov.

Kmalu tudi ekološka jabolka

Ekološko govedo v šaleški zadrugi odkupujejo od več kot 90 ekokmetij iz Savinjske doline, Koroške, Zasavja, Kozjanskega, Pohorja in Šaleške doline. Povečujejo letni odkup in količino ekomesa, dodali so tudi ekomesnine. Zadruga pomaga rejcem – vsi že imajo eko certifikat – izboljšati rejo, s tem pa se dviguje tudi kakovost mesa. Vsi ekorejci imajo tudi certifikat za izbrano kakovost Slovenije. Rejce usmerjajo tudi v izboljševanje genetike. Meso in mesnine Ekodar prodajajo javnim ustanovam, v izbranih trgovskih centrih, po spletu in v svojih zadružnih trgovinah.

Več kot 60 odstotkov ekomesa prodajo javnim ustanovam, zlasti šolam in vrtcem. Zanje so razvili eko govejo hrenovko, ki jo delajo brez konzervansov in samo po naročilu, ker je rok trajanja krajši. Goveje meso tudi zorijo, z njim pa bi radi prodrli v vrhunske restavracije. Ekološko meso v gostinstvo prodira nekoliko pod pričakovanji, zanj pa se odločajo zlasti gostinci, ki ciljajo na zahtevnejše goste, kot je glamping Garden village na Bledu. Leta 2016 jim je goveje meso Ekodar prineslo 700 tisoč evrov prihodkov, lani pa so se približali milijonu evrov.

Blagovno znamko Ekodar širijo na ekološka jabolka. Letos bodo zasadili sedem hektarjev ekoloških jablan. Z njimi merijo na šole in vrtce, ki iščejo ekološko sadje slovenskega porekla.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kako diha trg kmetijskih in gozdarskih strojev

Kakšne traktorje in druge stroje kupujejo kmetje ter kaj se dogaja s cenami, smo preverili na novem sejmu kmetijske in gozdarske...

AGROBIZ
Novice
Novice Reportaža: Kljub snegu cveti prodaja domače zelenjave z ljubljanskih kmetij 1

Pot dobrot vas popelje na 23 kmetij na obrobju Ljubljane – v Savljah, Klečah in na Ježici, kjer lahko kupite vse od krompirja, kislega...

AGROBIZ
Novice
Novice Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače 4

Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko...

AGROBIZ
Novice
Novice Dileme ekološkega sadjarja: kako dobiti pravo sorto jabolk 5

»To, kar je dobrega na evropskem trgu, ni dosegljivo za nas vrtičkarje,« pravi Janez Trstenjak

AGROBIZ
Novice
Novice Humko bo zagnal proizvodnjo ob največjem zaporu v jugovzhodni Evropi

Zraven zapora v Sremski Mitrovici bodo proizvajali humus, substrate in gnojila

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? 4

Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6....

AGROBIZ
Novice
Novice Možnosti za razmah ekološkega kmetijstva

Utrinki s petkove konference o ekološkem kmetijstvu

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019

Ekološko oljčno olje, pridobljeno z ultrazvokom je najbolj inovativen izdelek, z regijsko kulinarično znamko Diši po Prekmurju je...