Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost in katere ovire bi bilo treba odstraniti, da bi bilo tovrstnega povezovanja še več
(intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu
(video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje Renata Kosi s Kmetijsko gozdarskega zavoda Celje
Modra frankinja – žametno vino Posavja Modra frankinja – žametno vino Posavja V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala prepoznavni kulinarično-gastronomski produkt Posavja, pridelovalce modre frankinje pa bi radi povezali v zadrugo in ustvarili skupno blagovno znamko.
Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Oskrbujejo boljše restavracije in gostilne, ki poudarjajo lokalne sestavine v svojih jedeh

Pogrešate čokoladno Slovenijo?

Čas branja: 1 min
01.03.2018  16:59  Dopolnjeno: 01.03.2018 16:59
Andraž Gavez, 27-letni lastnik spletne trgovine mojacokolada.si, je pogrešal darilo, ki bi tujcem predstavilo veliko geografsko in kulinarično raznolikost Slovenije. Razvoja se je lotil kar sam, k sodelovanju pa povabil znanega etnologa Janeza Bogataja. Po enem letu je nastala čokoladna Slovenija, ki bo čez dober mesec v prodaji.
Pogrešate čokoladno Slovenijo?
Posip iz konopljinih semen predstavlja pomursko regijo, bučna semena podravsko regijo, ocvrta čebula Koroško, jabolko savinjsko regijo, orehi posavsko regijo, jagode Zasavje, cvetni prah jugovzhodno regijo, pehtran osrednjeslovensko regijo, hruške Gorenjsko, vrtnica Goriško, sivka primorsko-notranjsko regijo, solni cvet pa obalno-kraško.

Obveščaj me o novih člankih:  

Ena čokolada z 12 okusi

Čeprav na kulinaričnem in gastronomskem področju v Sloveniji razlikujemo 24 regij, so jih pri čokoladni Sloveniji strnili v 12. Vsaka čokoladna regija ima posip iz premišljeno izbranega živila, zelišča in začimbe, značilnega za posamezno regijo. Izbor posipov in oblikovanje regij je bilo Bogatajevo delo. Ker kakav ne raste pri nas, uporabljajo kakovostno čokolado iz Španije, za posip pa 100-odstotno slovenske sestavine, pravi Andraž Gavez. Med najbolj znanimi lokalnimi dobavitelji omenja Piranske soline s solnim cvetom, ki ustvarja značilen okus primorske regije, in čebelarstvo Božnar s cvetnim prahom, ki predstavlja jugovzhodno regijo.

Naročila zbirajo po spletu

Čokoladna Slovenija stane 24,9 evra, zato sklepamo, da računajo na kupce, ki ne gledajo na vsak evro. Naročila zbirajo po spletu. Redne prodaje še niso zagnali, zbirali so prednaročila, dober odziv so doživeli na enem sejmu in s prvimi objavami na Facebooku in Linkedinu. »Ukvarjamo se še s 1.500 prednaročili. Ko si bomo naredili nekaj zaloge, bo čokoladna Slovenija prišla tudi v butične turistične in darilne trgovinice. O prodaji se pogovarjamo z glavnimi igralci v slovenskemu turizmu, vključno z večino prestižnih hotelov. Čokoladno Slovenijo bi radi uveljavili kot ekskluzivno darilo, ki za ne previsoko ceno predstavi našo državo kot celoto,« razlaga Andraž Gavez.

Darilo za sladkosnede tujce

Na začetku vidi ključne kupce zlasti med Slovenci, ki iščejo praktično in izvirno darilo iz Slovenije za tujce. V drugi fazi, po prodoru v trgovine s spominki in darili, pa računajo tudi na tuje turiste, ki bi radi domov odnesli sladek spomin na našo državo. V projekt čokoladne Slovenije so vložili okoli 30 tisoč evrov, spletna trgovina mojacokolada.si jim je lani prinesla dobrih 200 tisoč evrov prihodkov, zaradi vlaganj v nove izdelke in kadre pa le nekaj tisoč evrov dobička.



AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator

Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje...

OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Najboljša evropska turistična kmetija tudi na naši konferenci

Ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti je odličen primer sinergijskih učinkov lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih...

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje 1

Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu

AGROBIZ
Novice
Novice Modra frankinja – žametno vino Posavja

V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala...

AGROBIZ
Članki
Članki Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed

Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost...