Domača hrana je glavni adut turistične ekokmetije Urška Domača hrana je glavni adut turistične ekokmetije Urška Od lani gostom ponujajo tudi spanjem na seniku in čofotanje v plavalnem bazenu, že 14 let pa tudi sproščanje v podeželskem velnesu
Komentar: Kje se je izgubila konkurenčnost slovenskega kmetijstva? Komentar: Kje se je izgubila konkurenčnost slovenskega kmetijstva? Na primeru mleka in sivnjine pišemo o pomenu dovolj visokih odkupnih cen in močne živilskopredelovalne industrije za lokalno kmetijstvo.
Nastaja center odličnosti za kmetijske znanosti SLO-ACE Nastaja center odličnosti za kmetijske znanosti SLO-ACE V njem bodo razvijali nova znanja za rastlinsko pridelavo, vinogradništvo in vinarstvo ter prirejo in predelavo mesa; podobne centre odličnosti bi potrebovali še za vrtnarstvo in mleko ter inkubator za razvoj novih živil.
Kako je naš hmeljar vstopil v globalno dobavno verigo Heinekena Kako je naš hmeljar vstopil v globalno dobavno verigo Heinekena Hmeljarstvo Čas in še en slovenski ponudnik hmelja sta se kot dobavitelja Pivovarne Laško Union dogovorila za dobavo hmelja Heinekenu in drugim pivovarnam v njegovi skupini.
V Paradajzu nezadovoljni s spremenjeno uredbo o termalni vodi V Paradajzu nezadovoljni s spremenjeno uredbo o termalni vodi V podjetju Paradajz iz Renkovcev, kjer gradijo reinjekcijsko vrtino, prek katere bodo vračali neonesnaženo vodo v vodonosnik, niso zadovoljni s spremembo uredbe o koncesiji za rabo termalne vode, saj ne predvideva obljubljene dodatne količine vode, ki je niso izkoristili drugi upravičenci in bi jo po sklepu vlade lahko uporabili v kmetijstvu.

Pogrešate čokoladno Slovenijo?

Čas branja: 1 min
01.03.2018  16:59  Dopolnjeno: 01.03.2018 16:59
Andraž Gavez, 27-letni lastnik spletne trgovine mojacokolada.si, je pogrešal darilo, ki bi tujcem predstavilo veliko geografsko in kulinarično raznolikost Slovenije. Razvoja se je lotil kar sam, k sodelovanju pa povabil znanega etnologa Janeza Bogataja. Po enem letu je nastala čokoladna Slovenija, ki bo čez dober mesec v prodaji.
Pogrešate čokoladno Slovenijo?
Posip iz konopljinih semen predstavlja pomursko regijo, bučna semena podravsko regijo, ocvrta čebula Koroško, jabolko savinjsko regijo, orehi posavsko regijo, jagode Zasavje, cvetni prah jugovzhodno regijo, pehtran osrednjeslovensko regijo, hruške Gorenjsko, vrtnica Goriško, sivka primorsko-notranjsko regijo, solni cvet pa obalno-kraško.

Ena čokolada z 12 okusi

Čeprav na kulinaričnem in gastronomskem področju v Sloveniji razlikujemo 24 regij, so jih pri čokoladni Sloveniji strnili v 12. Vsaka čokoladna regija ima posip iz premišljeno izbranega živila, zelišča in začimbe, značilnega za posamezno regijo. Izbor posipov in oblikovanje regij je bilo Bogatajevo delo. Ker kakav ne raste pri nas, uporabljajo kakovostno čokolado iz Španije, za posip pa 100-odstotno slovenske sestavine, pravi Andraž Gavez. Med najbolj znanimi lokalnimi dobavitelji omenja Piranske soline s solnim cvetom, ki ustvarja značilen okus primorske regije, in čebelarstvo Božnar s cvetnim prahom, ki predstavlja jugovzhodno regijo.

Naročila zbirajo po spletu

Čokoladna Slovenija stane 24,9 evra, zato sklepamo, da računajo na kupce, ki ne gledajo na vsak evro. Naročila zbirajo po spletu na www.chocolateslovenia.com. Redne prodaje še niso zagnali, zbirali so prednaročila, dober odziv so doživeli na enem sejmu in s prvimi objavami na Facebooku in Linkedinu. »Ukvarjamo se še s 1.500 prednaročili. Ko si bomo naredili nekaj zaloge, bo čokoladna Slovenija prišla tudi v butične turistične in darilne trgovinice. O prodaji se pogovarjamo z glavnimi igralci v slovenskemu turizmu, vključno z večino prestižnih hotelov. Čokoladno Slovenijo bi radi uveljavili kot ekskluzivno darilo, ki za ne previsoko ceno predstavi našo državo kot celoto,« razlaga Andraž Gavez.

Darilo za sladkosnede tujce

Na začetku vidi ključne kupce zlasti med Slovenci, ki iščejo praktično in izvirno darilo iz Slovenije za tujce. V drugi fazi, po prodoru v trgovine s spominki in darili, pa računajo tudi na tuje turiste, ki bi radi domov odnesli sladek spomin na našo državo. V projekt čokoladne Slovenije so vložili okoli 30 tisoč evrov, spletna trgovina [moja.cokolada.si] jim je lani prinesla dobrih 200 tisoč evrov prihodkov, zaradi vlaganj v nove izdelke in kadre pa le nekaj tisoč evrov dobička.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kako je naš hmeljar vstopil v globalno dobavno verigo Heinekena

Hmeljarstvo Čas in še en slovenski ponudnik hmelja sta se kot dobavitelja Pivovarne Laško Union dogovorila za dobavo hmelja Heinekenu in...

AGROBIZ
Novice
Novice ARSO išče prostovoljce za poročanje o posledicah suše 4

Agencija za okolje išče terenske opazovalce, ki bi opisali poškodbe in prizadetost rastlin zaradi suše v okviru projekta DriDanube, ki...

AGROBIZ
Novice
Novice V Paradajzu nezadovoljni s spremenjeno uredbo o termalni vodi 4

V podjetju Paradajz iz Renkovcev, kjer gradijo reinjekcijsko vrtino, prek katere bodo vračali neonesnaženo vodo v vodonosnik, niso...

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kaj imata skupnega turizem in kmetijstvo? Povezovanje v obeh panogah prinaša uspeh in več denarja 1

V videu in reportaži z Agrobiznisovega posveta o sodelovanju boste izvedeli, kdaj pride prvi denar za štiri podukrepe in novi razpisi za...

AGROBIZ
Novice
Novice Nastaja center odličnosti za kmetijske znanosti SLO-ACE

V njem bodo razvijali nova znanja za rastlinsko pridelavo, vinogradništvo in vinarstvo ter prirejo in predelavo mesa; podobne centre...

AGROBIZ
Novice
Novice Domača hrana je glavni adut turistične ekokmetije Urška

Od lani gostom ponujajo tudi spanjem na seniku in čofotanje v plavalnem bazenu, že 14 let pa tudi sproščanje v podeželskem velnesu

AGROBIZ
Novice
Novice Komentar: Kje se je izgubila konkurenčnost slovenskega kmetijstva? 4

Na primeru mleka in sivnjine pišemo o pomenu dovolj visokih odkupnih cen in močne živilskopredelovalne industrije za lokalno kmetijstvo.