Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost in katere ovire bi bilo treba odstraniti, da bi bilo tovrstnega povezovanja še več
(intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu
(video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje Renata Kosi s Kmetijsko gozdarskega zavoda Celje
Modra frankinja – žametno vino Posavja Modra frankinja – žametno vino Posavja V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala prepoznavni kulinarično-gastronomski produkt Posavja, pridelovalce modre frankinje pa bi radi povezali v zadrugo in ustvarili skupno blagovno znamko.
Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Oskrbujejo boljše restavracije in gostilne, ki poudarjajo lokalne sestavine v svojih jedeh

Eta Kamnik se širi s kisi

Čas branja: 3 min
12.04.2018  14:41  Dopolnjeno: 12.04.2018 16:12
Poleg vložene in zamrznjene zelenjave, jedi na žlico, džemov, gorčice in ajvarja Eta po novem ponuja tudi kise Renški hram, Talis in Salatina, ki so jih pred dvema mesecema odkupili od Šampionke
Eta Kamnik se širi s kisi
Foto: Eta Kamnik

Obveščaj me o novih člankih:  
Medium dodaj
Talis dodaj
Šampionka dodaj
Marko Konič dodaj
Eta Kamnik dodaj

medium">"Za nakup kisov Renški hram, Talis in Salatina od Šampionke smo se odločili, ker se kisi lepo dopolnjujejo z našo vloženo zelenjavo. Od prodaje teh znamk in kisov, ki so jih v Šampionki polnili za trgovske znamke, pričakujemo slaba dva milijona evrov dodatnih prihodkov na leto. Kupnina je poslovna skrivnost," pravi Marko Konič, lastnik in direktor Ete Kamnik. Te kise že izvažajo po istih poteh, kot jih je Šampionka, za povečanje izvoza pa bodo izkoristili tudi mrežo Naturetinih distributerjev.

Vse tri znamke kisov verjetno ne bodo preživele

"Vzdrževanje vseh treh znamk kisov najbrž ne bo smiselno. Sprememb v arhitekturi blagovnih znamk se bomo lotili previdno in z upoštevanjem preferenc kupcev," dodaja Ksenija Jankovič Banovšek. Po prodaji prednjačijo kisi Renski hram, drugi je Talis, tretja Salatina.

Največ kisa se proda od junija do konca gobarske sezone

"Vso nabavo, kosovnice in recepte za kise vodimo v Eti, dobavljamo jih v Šampionko v Renče, kjer za zdaj poteka kisanje. Delavci se izmenjujejo na obeh lokacijah, da prenašamo znanje. Od Šampionke smo pripravljeni prevzeti osem delavcev, ki se ukvarjajo s kisanjem, tehnologijo, nabavo in upravljanjem polnilnih linij. V tednu ali dveh bo v Kamniku stekla proizvodnja alkoholnega kisa na liniji za polnjenje steklenic in plastenk, ki smo jo že preselili v Kamnik.

Vinski in jabolčni kisi se za zdaj še kisajo v Renčah, do poletja pa bodo acetatorji in sodi preseljeni, tako da bo vsa proizvodnja v Kamniku. V acetotorjih namreč ostane delež že narejenega kisa, da se bakterije ohranjajo. Zagotoviti moramo pravilno zalogo kisov, da lahko acetatorje do tega deleža izpraznimo in preselimo. Dobro se želimo pripraviti na sezono kisov, ki se začne junija, ko vrtovi obrodijo, in traja do konca gobarske sezone," pravi Ksenija Jankovič Banovšek. Rdeče vino za vinski kis kupujejo v Sloveniji in na Balkanu, jabolčno vino za kise pa je praviloma slovensko, a ga bo zaradi slabe lanske sezone treba kupovati tudi pri sosedih.

Izvoz jim prinese manj kot desetino prihodkov

Eta Kamnik je lani prihodke od prodaje povečala za tri odstotke, na 18,5 milijona evrov, od tega je bilo 1,5 milijona evrov izvoza. Delež izvoza želijo povečati, njihovi glavni izvozni trgi pa so Hrvaška, Italija, Rusija, Kanada, BiH in Črna gora.

40 odstotkov vložene zelenjave je slovenskega porekla

Eta je lani vložila 4,2 tisoč ton zelenjave, od tega 1,7 tisoč ton zelenjave slovenskega porekla (41 odstotkov). Rdeča pesa je od pridelovalcev s ptujskega konca, repa in zelje z Gorenjske, zelenjavo za mešano solato kupujejo povsod po Sloveniji, kumarice v BiH, papriko za file pa na Hrvaškem in v Srbiji. Razvijajo nove sušene paradižnike in olive v oljčnem olju, kjer bo uporaben tudi naliv.



AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator

Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje...

OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Najboljša evropska turistična kmetija tudi na naši konferenci

Ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti je odličen primer sinergijskih učinkov lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih...

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje 1

Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu

AGROBIZ
Novice
Novice Modra frankinja – žametno vino Posavja

V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala...

AGROBIZ
Članki
Članki Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed

Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost...