Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta

Razmišljate o povezovanju z drugimi kmeti in kmetijskimi organizacijami? Izkoristite finančna sredstva, ki jih ponuja ministrstvo

Čas branja: 1 min
28.05.2018  09:45  Dopolnjeno: 28.05.2018 09:45
Razmišljate o povezovanju z drugimi kmeti in kmetijskimi organizacijami? Izkoristite finančna sredstva, ki jih ponuja ministrstvo
Foto: Shutterstock

Obveščaj me o novih člankih:  

V Programu za razvoj podeželja 2014–2020 denarno podpirajo tudi delovanje organizacij in skupin proizvajalcev na začetku. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano v okviru ukrepa Sodelovanje podpira takšno povezovanje in sodelovaje kmetov in kmetijskih organizacij.

Kakšne so podpore?

Organizacije in skupine proizvajalcev s pomembnim tržnim deležem v posameznem kmetijskem sektorju so upravičene do podpore za največ pet let. Podpora se izplača letno v obliki pavšalnega plačila za minulo leto, pri tem pa bodo preverjali tudi, ali se skupina oziroma organizacija proizvajalcev drži poslovnega načrta.

Zakaj se sploh povezovati?

Šest ekoloških kmetij z Dolenjske, Štajerske in okoli Ljubljane, ki svoja jabolka, suhe krhlje in jabolčni sok tržijo pod skupno blagovno znamko, kot glavne prednosti povezovanja navajajo: optimizacijo dobavnih poti, cenovno ugodnejše ponudbe zaradi optimizirane dobave, nižje nabavne cene ter večjo pogajalska moč. Poleg tega še nižje stroške pri skladiščenju, hlajenju, sortiranju in pakiranju.

Kakšni pa so izzivi pri združevanju?

Kot eno izmed ključnih ovir so na začetku svoje skupne poti videli v »balkanski poslovni morali« - tveganju neplačil za dobavljeno sadje. »Ko sam tržiš, je nadzor nad plačili preprost, pri skupnem trženju pa je lahko pregled nad (ne)plačili slabši. Rešitev smo našli v tem, da vsaka kmetija prevzema tveganje neplačil za sadje, ki ga je sama dostavila. Mi, ki skrbimo za skupinsko prodajo, pa jim zagotovimo natančen pregled nad plačilnimi roki,« pravi Jože Ocepek iz Skupine proizvajalcev ekološkega sadja.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...

AGROBIZ
Ob Bloškem jezeru glamping povezuje tradicijo z najnovejšimi trendi v turizmu

Ponudba ob jezercu na Bloški planoti dokazuje, kako je mogoče z vztrajnostjo ustvariti edinstveno ponudbo.