Mlinotest spodbuja vipavske kmete, da sejejo več koruze poltrdinke Mlinotest spodbuja vipavske kmete, da sejejo več koruze poltrdinke Kmetom, ki se bodo odločili za partnersko kmetovanje, bodo v Mlinotestu pokrili strošek semena; če kmetje koruzo sejejo na najmanj treh hektarjih, jim pri odkupu že zagotavljajo plačilo v 30 dneh.
Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko pa prodajajo v domači prodajalni na kmetiji
Kaj bo delal novi varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Kaj bo delal novi varuh odnosov v verigi preskrbe s hrano Pričakuje, da bo agencija za varstvo konkurence primere domnevno nepoštenih trgovinskih praks razrešila v razumnem roku, ne čez dve ali tri leta
Sadjarje lahko reši skupna prodaja prek organizacije proizvajalcev  Sadjarje lahko reši skupna prodaja prek organizacije proizvajalcev Na Štajerskem se je 12 sadjarjev, zadrug in podjetij že povezalo in registriralo organizacijo proizvajalcev Pohorka
Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že obirajo prve zgodnje sorte

Sedmerica skupaj trži Pomurje kot kulinarično regijo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Mura dodaj
Janez Janko Kodila dodaj
Vasja Golar dodaj
 
Čas branja: 2 min
11.09.2018  01:57
S skupnim projektom Gourmet over Mura top ponudniki promovirajo svojo vrhunsko lokalno hrano, vino in pivo, da bi na različne konce severovzhodne Slovenije privabili domače in tuje goste
Sedmerica skupaj trži Pomurje kot kulinarično regijo
Iz Pomurja prihajajo odlične mesnine in druge lokalne jedi, bučno olje, vino in pivo. Sedem ponudnikov bo s projektom Gourmet over Mura doma in v tujini ponujalo kulinarična razvajanja v tej regiji.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Mura dodaj
Janez Janko Kodila dodaj
Vasja Golar dodaj

Začelo se je pred dvema letoma, ko so gostilna Rajh iz Bakovcev, šunkarna Kodila iz Markišavcev in vinska klet Marof iz Mačkovcev napovedali, da bodo sodelovali pri trženju. Svojo ponudbo so začeli promovirati s skupnim projektom Gourmet over Mura, k temu pa so zdaj povabili še eno vinsko klet, turistično kmetijo, oljarno in mikropivovarno.

Kulinarična razvajanja v Prekmurju

»Prekmurje je bilo najbolj znano po termalnem turizmu, o butični kulinariki in kakovostnih vinih pa se v regiji ni veliko govorilo. To smo vsi trije hoteli spremeniti, zato smo se združili pri promociji in prodaji, saj smo od skupnega nastopa pričakovali večji učinek. Gurmanom, ki v gastronomiji iščejo presežke, smo predstavili Prekmurje kot vinsko-kulinarično destinacijo. Goste smo pošiljali drug k drugemu. Vsi trije smo svojo ponudbo predstavili v brošuri in gostom olajšali potovanje po Prekmurju, saj so izvedeli, kje na naši strani Mure bodo dobro jedli in pili. Ponudili smo jim tudi degustacijske pakete, kjer so za ugodnejšo ceno dobili od vsakega nekaj. Kogar smo navdušili, se je vrnil ali nas je priporočil drugim, naša in regijska prepoznavnost pa se je večala,« pravi Janez Janko Kodila, direktor šunkarne Kodila.

Z novimi ponudniki širijo promocijo na Pomurje

Zdaj to pobudo razširjajo iz Prekmurja v Pomurje na štiri nove ponudnike. To so domačija Firbas, ki blizu Cerkvenjaka pri Lenartu v sklopu kmečkega turizma ponuja tudi namestitve, posestvo Steyer iz okolice Apač, ki se promovira kot hiša dišečega traminca, oljarna Kocbek iz Svetega Jurija ob Ščavnici, ki s svojim bučnim oljem bogati najprestižnejše jedi za gurmane od Dubaja in Japonske do Amerike, in mikropivovarna Bevog, ki jo v avstrijski Radgoni uspešno vodi Vasja Golar.

Vseh sedem ponudnikov je pripravilo skupne degustacijske pakete. V želji, da bi goste čim dlje zdržali v Pomurju, jim ne bodo ponujali le svoje lokalne kulinarike in rujne kapljice, ampak jih bodo spodbujali, da gredo svoje brbončice razvajati tudi k partnerjem iz projekta Gourmet over Mura. Vsak bo promoviral svojo in ponudbo drugih, od večje prepoznavnosti pa si obetajo tudi večjo prodajo. Skupaj bodo Pomurje kot vinsko-kulinarično regijo promovirali tudi v tujini. O stroških skupnega nastopa na trgu pa ne govorijo.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk

Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že...

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis 70 kmetij se že predstavlja na spletni tržnici

E-tržnica se letos širi na Hrvaško, pozneje še v druge sosednje države

AGROBIZ
Novice
Novice Letos bo objavljenih 14 razpisov iz programa za razvoj podeželja

Kmetijsko ministrstvo poziva, da si pravočasno priskrbite vse papirje, ki jih potrebujete za prijavo na razpis

AGROBIZ
Novice
Novice Na štirih razpisih čaka dobrih 23 milijonov za kmetijstvo

Vloge na prvi razpis je mogoče oddati od 21. januarja, razpisi so odprti različno dolgo

AGROBIZ
Novice
Novice Kako bi dobili več ekoloških kmetij

Dobro bi bilo zmanjšati birokratske ovire za ekološke kmete in povečati subvencije, da bodo bolj primerljive zahtevnejši ekološki...

AGROBIZ
Novice
Novice Država po novem financira pol premije za večino kmetijskih zavarovanj 2

Višje, in sicer 30-odstotno, je tudi sofinanciranje premij za zavarovanje živali pred boleznimi

AGROBIZ
Novice
Novice Nedovoljene trgovinske prakse: kar je sporno za trgovce, ni sporno za vlado

Vlada se ne strinja, da so deli zakona o kmetijstvu neskladni z ustavo; ustavno sodišče bo pobudo trgovcev o (ne)ustavnosti obravnavalo...