Vnel se je boj za ptujske piščance, v katerega so Francozi vpletli še Šarčevo vlado Vnel se je boj za ptujske piščance, v katerega so Francozi vpletli še Šarčevo vlado Čeprav je ukrajinski MHP za prevzem Perutnine Ptuj ponudil največ in dobil že dovoljenja štirih regulatorjev, se vnema nov boj za nakup; mišice zdaj kaže neizbrani ponudnik, francoski LDC, ki k naložbi vabi celo slovensko državo
Lani smo bili najmanj samooskrbni s svežim sadjem in zelenjavo Lani smo bili najmanj samooskrbni s svežim sadjem in zelenjavo Prebivalec Slovenije je lani pojedel največ žit (121 kilogramov) in zelenjave (114 kilogramov) ter 93 kilogramov mesa, 72 kilogramov svežega sadja, 68 kilogramov krompirja, 12 kilogramov jajc, pet kilogramov riža in slab kilogram medu, v povprečju pa je popil 39 litrov vina.
Lovci ne smejo streljati volkov Lovci ne smejo streljati volkov Vlada bo odločala o predlogu odloka, ki do konca prihodnjega septembra predvideva odstrel 200 rjavih medvedov, volkov pa ne. Divjad in zveri naredijo največ škode kmetom na Kočevskem, Vipavskem, Notranjskem, Koprskem in na gorskih pašnikih na Gorenjskem.
Ukrajinski MHP poziva rejce Perutnine Ptuj, naj širijo vzrejne zmogljivosti  Ukrajinski MHP poziva rejce Perutnine Ptuj, naj širijo vzrejne zmogljivosti Rejci bi radi pisna zagotovila o dolgoročnem odkupu piščancev in nekoliko višjo ceno, z napovedanimi načrti prihodnjega novega lastnika pa so zadovoljni
Z zmanjšanjem živinoreje ne bomo rešili okolja Z zmanjšanjem živinoreje ne bomo rešili okolja Imamo le okoli 800 kvadratnih metrov njiv na prebivalca in 1.200 kvadratnih metrov pašnikov

Sedmerica skupaj trži Pomurje kot kulinarično regijo

 

Več iz teme.

Kliknite na izbrani pojem:  
 
Čas branja: 2 min
11.09.2018  01:57
S skupnim projektom Gourmet over Mura top ponudniki promovirajo svojo vrhunsko lokalno hrano, vino in pivo, da bi na različne konce severovzhodne Slovenije privabili domače in tuje goste
Sedmerica skupaj trži Pomurje kot kulinarično regijo
Iz Pomurja prihajajo odlične mesnine in druge lokalne jedi, bučno olje, vino in pivo. Sedem ponudnikov bo s projektom Gourmet over Mura doma in v tujini ponujalo kulinarična razvajanja v tej regiji.

Več iz teme:  

Začelo se je pred dvema letoma, ko so gostilna Rajh iz Bakovcev, šunkarna Kodila iz Markišavcev in vinska klet Marof iz Mačkovcev napovedali, da bodo sodelovali pri trženju. Svojo ponudbo so začeli promovirati s skupnim projektom Gourmet over Mura, k temu pa so zdaj povabili še eno vinsko klet, turistično kmetijo, oljarno in mikropivovarno.

Kulinarična razvajanja v Prekmurju

»Prekmurje je bilo najbolj znano po termalnem turizmu, o butični kulinariki in kakovostnih vinih pa se v regiji ni veliko govorilo. To smo vsi trije hoteli spremeniti, zato smo se združili pri promociji in prodaji, saj smo od skupnega nastopa pričakovali večji učinek. Gurmanom, ki v gastronomiji iščejo presežke, smo predstavili Prekmurje kot vinsko-kulinarično destinacijo. Goste smo pošiljali drug k drugemu. Vsi trije smo svojo ponudbo predstavili v brošuri in gostom olajšali potovanje po Prekmurju, saj so izvedeli, kje na naši strani Mure bodo dobro jedli in pili. Ponudili smo jim tudi degustacijske pakete, kjer so za ugodnejšo ceno dobili od vsakega nekaj. Kogar smo navdušili, se je vrnil ali nas je priporočil drugim, naša in regijska prepoznavnost pa se je večala,« pravi Janez Janko Kodila, direktor šunkarne Kodila.

Z novimi ponudniki širijo promocijo na Pomurje

Zdaj to pobudo razširjajo iz Prekmurja v Pomurje na štiri nove ponudnike. To so domačija Firbas, ki blizu Cerkvenjaka pri Lenartu v sklopu kmečkega turizma ponuja tudi namestitve, posestvo Steyer iz okolice Apač, ki se promovira kot hiša dišečega traminca, oljarna Kocbek iz Svetega Jurija ob Ščavnici, ki s svojim bučnim oljem bogati najprestižnejše jedi za gurmane od Dubaja in Japonske do Amerike, in mikropivovarna Bevog, ki jo v avstrijski Radgoni uspešno vodi Vasja Golar.

Vseh sedem ponudnikov je pripravilo skupne degustacijske pakete. V želji, da bi goste čim dlje zdržali v Pomurju, jim ne bodo ponujali le svoje lokalne kulinarike in rujne kapljice, ampak jih bodo spodbujali, da gredo svoje brbončice razvajati tudi k partnerjem iz projekta Gourmet over Mura. Vsak bo promoviral svojo in ponudbo drugih, od večje prepoznavnosti pa si obetajo tudi večjo prodajo. Skupaj bodo Pomurje kot vinsko-kulinarično regijo promovirali tudi v tujini. O stroških skupnega nastopa na trgu pa ne govorijo.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Na pomoč, jabolk je preveč, kako jih prodati za dobro ceno 16

Ministrstvo za kmetijstvo je objavilo razpis, ki novoustanovljenim organizacija in skupinam pridelovalcev prvih pet let zagotavlja denarno...

AGROBIZ
Novice
Novice Tako se s sadjarstvom preživlja majhna kmetija Jelina iz Brd

Na dobrem hektarju in pol pridelujejo jagode, češnje, marelice, breskve, hruške, slive in fige, ki jih štirikrat na teden prodajajo v...

AGROBIZ
Novice
Novice Tuš s prodajo zelenjave nepravilnih oblik zmanjšuje zavržke hrane 17

Takšno zelenjavo in sadje s slovenskih kmetij ponujajo pod imenom Naravno drugačni

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Sadjarji iščejo rešitev v promoviranju svojega sadja in upajo na rast prodaje

Z vključevanjem v shemo Izbrana kakovost in promocijo bi radi povečali prepoznavnost in prodajo lokalno pridelanega sadja

AGROBIZ
Novice
Novice Z zmanjšanjem živinoreje ne bomo rešili okolja 13

Imamo le okoli 800 kvadratnih metrov njiv na prebivalca in 1.200 kvadratnih metrov pašnikov

AGROBIZ
Novice
Novice (intervju) Kmetijska ministrica Aleksandra Pivec: Za vsako kmetijsko panogo bomo določili 10-letne cilje 1

Do marca 2019 bi rada pripravila izhodišča in finančne okvirje za strategijo razvoja kmetijstva, ki jo morajo konec prihodnjega leta...

AGROBIZ
Novice
Novice V Kromberku proizvajajo Pivkine barjene mesnine in del Krasovih izdelkov 1

Pivka perutninarstvo je ob polletju izvoz v EU povečala za 26 odstotkov, prihodke pa za 12 odstotkov