Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Podjetje Zorn Plus je na evropskem razpisu SME Instrument dobilo 50 tisoč evrov subvencije
Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Tudi o tem aktualnem vprašanju smo govorili na 6. Agrobiznis konferenci. Ni pa bil govor samo o izzivih – prepoznali smo tudi štiri zmagovalce, ki so s svojimi proizvodi prepričali strokovno komisijo ter bralce spletišča Finance in portala Agrobiznis
(video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 (video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 Ekološko oljčno olje, pridobljeno z ultrazvokom je najbolj inovativen izdelek, z regijsko kulinarično znamko Diši po Prekmurju je zadruga Granar postala najboljši podjetnik v kmetijstvu; Brodka je žganje iz presežkov kruha in tudi najboljši izdelek po izboru potrošnikov; podjetje G2O pa je za malo tipsko montažno ribogojnico z recirkulacijo vode dobilo posebno priznanje za inovativnost.
Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6. Agrobiznis konferenci v Ljubljani. Dobili bomo letošnjega najboljšega podjetnika v kmetijstvu, najbolj inovativen izdelek in najboljši izdelek po izboru porabnikov. Podelili bomo tudi posebno priznanje za inovativnost.
Kako bi na Krasu zaslužili dodaten milijon evrov Kako bi na Krasu zaslužili dodaten milijon evrov Milijon evrov dodatnega zaslužka bi pripeljali na Kras tako, da bi vse vino iz grozdja sorte refošk prodajali kot teran PTP za (najmanj) tri evre na liter

Tako Pekarna Hlebček širi prodajo

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
živilska industrija   dodaj
Janez Šenveter dodaj
Hofer dodaj
Tuš dodaj
Spar dodaj
 
Čas branja: 3 min
19.09.2018  13:45  Dopolnjeno: 20.09.2018 22:00
Uredili in odprli so večino od 13 trgovin, ki so jih kupili od Miklavških pekarn, ko so junija po požaru zaprle proizvodnjo
Tako Pekarna Hlebček širi prodajo

Obveščaj me o novih člankih:  
živilska industrija   dodaj
Janez Šenveter dodaj
Hofer dodaj
Tuš dodaj
Spar dodaj

Pekarna Hlebček iz Pragerskega, ki obsega še slaščičarno in sendvičarno, je pred prelomnico. »Do zdaj smo s kruhom in slaščicami oskrbovali trgovske verige, prodajo pa širimo na mrežo lastnih trgovin,« pravi direktor Janez Šenveter. Kako bodo poskrbeli za promocijo in zgradili odnos s končnimi kupci?

V 28 letih so zrasli v peto največjo pekarno pri nas, ponudbo pa popestrili s slaščičarno in sendvičarno. Na začetku so pekli beli, polbeli, črni, rženi in kakšen praznični kruh, makovke in žemlje. Danes ponujajo okoli 300 izdelkov – imajo 30 različnih vrst kruha, 40 vrst pekovskega peciva, veliko sendvičev, keksov in drugih slaščic ter prazničnih izdelkov. Prerasli so domačo pekarno, ki ohranja veliko ročnega dela in manjše serije izdelkov.

Uspešnica so posebni nišni kruhi

Klasični kruh in pekovsko pecivo sta v njihovi ponudbi stalnica, razvijajo pa posebne nišne kruhe z višjo dodano

vrednostjo, kot sta rženi kruh brez kvasa in kruh za keto dieto. Kupci zavračajo aditive in emulgatorje, priljubljen je kruh s podaljšano svežino, narejen po dolgem postopku z drugačno moko in rustikalno skorjo, brez jajc iz baterijske reje, s trajnostno pridelanim palmovim oljem s certifikatom … Kupijo okoli 40 odstotkov slovenske moke, 60 odstotkov pa avstrijske – a ne, ker bi to zahtevali trgovci, temveč zaradi dobre kakovosti in nižje cene kot v Sloveniji.

»Kruh jemo vsak dan, ob številnih pekarnah so pritiski na ceno veliki. S kakovostjo, inovativnostjo in posluhom za kupce je pekarstvo lahko uspešen posel, ni pa posel z veliko dodano vrednostjo,« pravi Šenveter.

Medtem ko se je prodaja od vrat do vrat s kombiji pod njihovo blagovno znamko Mobipek ustavila, raste prodaja kruha in pekovskega peciva v Hofer, Tuš in Spar. Hofer je njihov največji kupec, ki naroča tudi slaščice. Hlebčkove sendviče pod znamko AS najdemo v prodajnih avtomatih podjetja Automatic Service, saj so njihov razvojni partner.

Zaradi požara širijo prodajo na drobno

Stacionarne prodaje na drobno do zdaj niso imeli, a vstopajo tudi na to področje. »Od Miklavških pekarn, ki jim je junija pogorela proizvodnja, smo odkupili 13 trgovin na območju Maribora. Deset jih že obratuje, dve odpiramo v tem dneh, zadnje pa še ne, saj tam prenavljajo cesto. Zaposlenim v Miklavških pekarnah smo ponudili delovno mesto, da ne bi ljudje in znanje pobegnili čez mejo. K nam je prestopilo devet trgovk, pet pekov in vodja trgovin,« pravi sogovornik.

Z lastnimi trgovinami se iz posla B2B širijo v B2C, saj so dobili neposreden dostop do kupcev. Čakata jih promocija in gradnja odnosa s kupci. »Čeprav smo velika pekarna, se vračamo h koreninam. V svojih trgovinah, ki smo jih poimenovali Hlebčkova mala pekarna, bomo ponujali takšen kruh in pekovske izdelke, kot so jih pekli včasih: iz posebnih vrst moke, po dolgih postopkih, brez umetnih dodatkov. Pri promociji bomo poudarjali rustikalnost, intimo oziroma domačnost,« napoveduje Šenveter.

Živilska tehnologinja z ekipo že pripravlja prve novosti. Usposabljajo trgovke, da bodo poznale razlike med izdelki in znale kupcem svetovati. V svojih trgovinah bodo sproti preverjali odziv kupcev na novosti in tako lažje optimizirali ponudbo.

Kaj pa svetujejo kmetijam in manjšim pekom? »Ne tekmujte s tistimi vrstami kruha, ki jih znajo delati vsi. Raje se usmerite na nišne izdelke z višjo dodano vrednostjo, ki zahtevajo več znanja. Upajte si biti drugačni in izvirni,« pravi Janez Šenveter.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk

Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že...

AGROBIZ
Novice
Novice Kako diha trg kmetijskih in gozdarskih strojev

Kakšne traktorje in druge stroje kupujejo kmetje ter kaj se dogaja s cenami, smo preverili na novem sejmu kmetijske in gozdarske...

AGROBIZ
Novice
Novice Reportaža: Kljub snegu cveti prodaja domače zelenjave z ljubljanskih kmetij 1

Pot dobrot vas popelje na 23 kmetij na obrobju Ljubljane – v Savljah, Klečah in na Ježici, kjer lahko kupite vse od krompirja, kislega...

AGROBIZ
Novice
Novice Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače 4

Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko...

AGROBIZ
Novice
Novice Kako bi dobili več ekoloških kmetij 1

Dobro bi bilo zmanjšati birokratske ovire za ekološke kmete in povečati subvencije, da bodo bolj primerljive zahtevnejši ekološki...

AGROBIZ
Novice
Novice Dileme ekološkega sadjarja: kako dobiti pravo sorto jabolk 5

»To, kar je dobrega na evropskem trgu, ni dosegljivo za nas vrtičkarje,« pravi Janez Trstenjak

AGROBIZ
Novice
Novice Humko bo zagnal proizvodnjo ob največjem zaporu v jugovzhodni Evropi

Zraven zapora v Sremski Mitrovici bodo proizvajali humus, substrate in gnojila

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? 4

Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6....