Vnel se je boj za ptujske piščance, v katerega so Francozi vpletli še Šarčevo vlado Vnel se je boj za ptujske piščance, v katerega so Francozi vpletli še Šarčevo vlado Čeprav je ukrajinski MHP za prevzem Perutnine Ptuj ponudil največ in dobil že dovoljenja štirih regulatorjev, se vnema nov boj za nakup; mišice zdaj kaže neizbrani ponudnik, francoski LDC, ki k naložbi vabi celo slovensko državo
Lani smo bili najmanj samooskrbni s svežim sadjem in zelenjavo Lani smo bili najmanj samooskrbni s svežim sadjem in zelenjavo Prebivalec Slovenije je lani pojedel največ žit (121 kilogramov) in zelenjave (114 kilogramov) ter 93 kilogramov mesa, 72 kilogramov svežega sadja, 68 kilogramov krompirja, 12 kilogramov jajc, pet kilogramov riža in slab kilogram medu, v povprečju pa je popil 39 litrov vina.
Lovci ne smejo streljati volkov Lovci ne smejo streljati volkov Vlada bo odločala o predlogu odloka, ki do konca prihodnjega septembra predvideva odstrel 200 rjavih medvedov, volkov pa ne. Divjad in zveri naredijo največ škode kmetom na Kočevskem, Vipavskem, Notranjskem, Koprskem in na gorskih pašnikih na Gorenjskem.
Ukrajinski MHP poziva rejce Perutnine Ptuj, naj širijo vzrejne zmogljivosti  Ukrajinski MHP poziva rejce Perutnine Ptuj, naj širijo vzrejne zmogljivosti Rejci bi radi pisna zagotovila o dolgoročnem odkupu piščancev in nekoliko višjo ceno, z napovedanimi načrti prihodnjega novega lastnika pa so zadovoljni
Z zmanjšanjem živinoreje ne bomo rešili okolja Z zmanjšanjem živinoreje ne bomo rešili okolja Imamo le okoli 800 kvadratnih metrov njiv na prebivalca in 1.200 kvadratnih metrov pašnikov

Tako Pekarna Hlebček širi prodajo

 

Več iz teme.

Kliknite na izbrani pojem:  
 
Čas branja: 3 min
19.09.2018  13:45  Dopolnjeno: 20.09.2018 22:00
Uredili in odprli so večino od 13 trgovin, ki so jih kupili od Miklavških pekarn, ko so junija po požaru zaprle proizvodnjo
Tako Pekarna Hlebček širi prodajo

Več iz teme:  

Pekarna Hlebček iz Pragerskega, ki obsega še slaščičarno in sendvičarno, je pred prelomnico. »Do zdaj smo s kruhom in slaščicami oskrbovali trgovske verige, prodajo pa širimo na mrežo lastnih trgovin,« pravi direktor Janez Šenveter. Kako bodo poskrbeli za promocijo in zgradili odnos s končnimi kupci?

V 28 letih so zrasli v peto največjo pekarno pri nas, ponudbo pa popestrili s slaščičarno in sendvičarno. Na začetku so pekli beli, polbeli, črni, rženi in kakšen praznični kruh, makovke in žemlje. Danes ponujajo okoli 300 izdelkov – imajo 30 različnih vrst kruha, 40 vrst pekovskega peciva, veliko sendvičev, keksov in drugih slaščic ter prazničnih izdelkov. Prerasli so domačo pekarno, ki ohranja veliko ročnega dela in manjše serije izdelkov.

Uspešnica so posebni nišni kruhi

Klasični kruh in pekovsko pecivo sta v njihovi ponudbi stalnica, razvijajo pa posebne nišne kruhe z višjo dodano

vrednostjo, kot sta rženi kruh brez kvasa in kruh za keto dieto. Kupci zavračajo aditive in emulgatorje, priljubljen je kruh s podaljšano svežino, narejen po dolgem postopku z drugačno moko in rustikalno skorjo, brez jajc iz baterijske reje, s trajnostno pridelanim palmovim oljem s certifikatom … Kupijo okoli 40 odstotkov slovenske moke, 60 odstotkov pa avstrijske – a ne, ker bi to zahtevali trgovci, temveč zaradi dobre kakovosti in nižje cene kot v Sloveniji.

»Kruh jemo vsak dan, ob številnih pekarnah so pritiski na ceno veliki. S kakovostjo, inovativnostjo in posluhom za kupce je pekarstvo lahko uspešen posel, ni pa posel z veliko dodano vrednostjo,« pravi Šenveter.

Medtem ko se je prodaja od vrat do vrat s kombiji pod njihovo blagovno znamko Mobipek ustavila, raste prodaja kruha in pekovskega peciva v Hofer, Tuš in Spar. Hofer je njihov največji kupec, ki naroča tudi slaščice. Hlebčkove sendviče pod znamko AS najdemo v prodajnih avtomatih podjetja Automatic Service, saj so njihov razvojni partner.

Zaradi požara širijo prodajo na drobno

Stacionarne prodaje na drobno do zdaj niso imeli, a vstopajo tudi na to področje. »Od Miklavških pekarn, ki jim je junija pogorela proizvodnja, smo odkupili 13 trgovin na območju Maribora. Deset jih že obratuje, dve odpiramo v tem dneh, zadnje pa še ne, saj tam prenavljajo cesto. Zaposlenim v Miklavških pekarnah smo ponudili delovno mesto, da ne bi ljudje in znanje pobegnili čez mejo. K nam je prestopilo devet trgovk, pet pekov in vodja trgovin,« pravi sogovornik.

Z lastnimi trgovinami se iz posla B2B širijo v B2C, saj so dobili neposreden dostop do kupcev. Čakata jih promocija in gradnja odnosa s kupci. »Čeprav smo velika pekarna, se vračamo h koreninam. V svojih trgovinah, ki smo jih poimenovali Hlebčkova mala pekarna, bomo ponujali takšen kruh in pekovske izdelke, kot so jih pekli včasih: iz posebnih vrst moke, po dolgih postopkih, brez umetnih dodatkov. Pri promociji bomo poudarjali rustikalnost, intimo oziroma domačnost,« napoveduje Šenveter.

Živilska tehnologinja z ekipo že pripravlja prve novosti. Usposabljajo trgovke, da bodo poznale razlike med izdelki in znale kupcem svetovati. V svojih trgovinah bodo sproti preverjali odziv kupcev na novosti in tako lažje optimizirali ponudbo.

Kaj pa svetujejo kmetijam in manjšim pekom? »Ne tekmujte s tistimi vrstami kruha, ki jih znajo delati vsi. Raje se usmerite na nišne izdelke z višjo dodano vrednostjo, ki zahtevajo več znanja. Upajte si biti drugačni in izvirni,« pravi Janez Šenveter.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Na pomoč, jabolk je preveč, kako jih prodati za dobro ceno 16

Ministrstvo za kmetijstvo je objavilo razpis, ki novoustanovljenim organizacija in skupinam pridelovalcev prvih pet let zagotavlja denarno...

AGROBIZ
Novice
Novice Tuš s prodajo zelenjave nepravilnih oblik zmanjšuje zavržke hrane 17

Takšno zelenjavo in sadje s slovenskih kmetij ponujajo pod imenom Naravno drugačni

AGROBIZ
Novice
Novice Tako se s sadjarstvom preživlja majhna kmetija Jelina iz Brd

Na dobrem hektarju in pol pridelujejo jagode, češnje, marelice, breskve, hruške, slive in fige, ki jih štirikrat na teden prodajajo v...

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Sadjarji iščejo rešitev v promoviranju svojega sadja in upajo na rast prodaje

Z vključevanjem v shemo Izbrana kakovost in promocijo bi radi povečali prepoznavnost in prodajo lokalno pridelanega sadja

AGROBIZ
Novice
Novice Z zmanjšanjem živinoreje ne bomo rešili okolja 13

Imamo le okoli 800 kvadratnih metrov njiv na prebivalca in 1.200 kvadratnih metrov pašnikov

AGROBIZ
Novice
Novice (intervju) Kmetijska ministrica Aleksandra Pivec: Za vsako kmetijsko panogo bomo določili 10-letne cilje 1

Do marca 2019 bi rada pripravila izhodišča in finančne okvirje za strategijo razvoja kmetijstva, ki jo morajo konec prihodnjega leta...

AGROBIZ
Novice
Novice Evropsko računsko sodišče neizprosno nad načrt Bruslja za reformo SKP

Predlogom evropske komisije za reformo skupne kmetijske politike (SKP) evropsko računsko sodišče, milo rečeno, očita nedodelanost