Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost in katere ovire bi bilo treba odstraniti, da bi bilo tovrstnega povezovanja še več
(intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu
(video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje Renata Kosi s Kmetijsko gozdarskega zavoda Celje
Modra frankinja – žametno vino Posavja Modra frankinja – žametno vino Posavja V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala prepoznavni kulinarično-gastronomski produkt Posavja, pridelovalce modre frankinje pa bi radi povezali v zadrugo in ustvarili skupno blagovno znamko.
Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Oskrbujejo boljše restavracije in gostilne, ki poudarjajo lokalne sestavine v svojih jedeh

Kmalu spletna prodaja sladkovodnih rib

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Danijel Gospić dodaj
Sinhro dodaj
 
Čas branja: 2 min
20.09.2018  17:43  Dopolnjeno: 20.09.2018 17:44
Jeseni jo bo zagnalo podjetje G2O, ki sodi med večje ribogojnice v Sloveniji
Kmalu spletna prodaja sladkovodnih rib
Ko bodo kupci po spletu naročili in plačali ribe, jih bodo v podjetju G2O ulovili, očistili, na hitro ohladili in zložili v škatlo, ki je toplotno izolirana. Pri dostavi do kupca bodo zagotovili neprekinjeno hladno verigo.

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Danijel Gospić dodaj
Sinhro dodaj

»V dveh ribogojnicah v Sloveniji vzredimo 40 ton sladkovodnih rib na leto. Obseg proizvodnje bomo do leta 2020 povečali na 150 ton letno. Jeseni bomo začeli spletno prodajo rib in dostavo po pošti, da bo sveža riba v manj kot 24 urah prišla čim iz vode do kupca,« pravi Danijel Gospić iz podjetja G2O, ki ga je ustanovil z bratom Ninoslavom.

Premajhni za globalno, preveliki za lokalno trženje

Premajhni so za globalno in preveliki za lokalno trženje rib. Prisiljeni so sodelovati s posredniki, ki plačujejo najnižjo možno ceno. Če bi želeli sami voziti ribe v trgovske verige, bi morali vložiti v logistiko, ljudi ... Tako bi povečali operativne stroške in tveganje, saj ne bi hkrati znižali stroškov ali povečali dodane vrednosti sorazmerno z rastjo proizvodnje. Zato so se odločili, da ribe ponudijo končnemu kupce prek spletne prodaje, razlaga Gospić.

Povpraševanje po lokalno vzrejenih ribah raste

Spletno prodajo vidijo kot optimalno rešitev, ker kupci želijo lokalno pridelane ribe, povpraševanje raste. Ribe bi radikupovali neposredno iz ribogojnice, a zaradi pomanjkanja časa ali razdalje velikokrat nimajo te možnosti.

Spletna prodaja se razvija na vseh področjih. Cena dostave paketov pada, kakovost dostave raste, našteva Gospić.

»Ponudili bomo širok izbor rib in poskrbeli, da bo kupec ribe dobil v manj kot 24 urah od oddaje naročila. Za dostavo po vsej Sloveniji bo skrbelo podjetje DPD,« dodaja.

Potek naročanja in dostave

Kupci bodo naročili in plačali ribe po spletu. Ko dobijo predplačilo, bodo ribe ulovili, očistili in na hitro ohladili (šok hlajenje). Zapakirali jih bodo v termično izolirano škatlo, nanje pa položili gel, ki ohranja ustrezno nizko temperaturo, s tem zagotavlja neprekinjeno hladno verigo in preprečuje, da bi se ribe na poti do kupca pokvarile.

DPD bo pobral pakete in jih prepeljal v svoje skladišče v hladilno komoro, ki jo je postavilo podjetje G2O . Tam bo riba čakala na prevoz do kupca. Po Gospićevih besedah bo ves postopek od predplačila do dostave trajal manj kot 24 ur.

Pri vpeljavi spletne prodaje, ki bo stala od sedem do deset tisoč evrov, jim pomaga podjetje Sinhro iz Ljubljane in trije solastniki, ki so G2O lani dokapitalizirali.

Sveža riba v trgovini se lahko prodaja tudi 10 dni

»Pri spletni prodaji bomo dosegli boljšo ceno in povečali neto maržo pri ribah. S kupci bomo komunicirali brez posredonikov. Prednosti za kupca so večja izbira rib kot drugje, naročanje neposredno iz ribogojnice in sveže ribe,« pravi Danijel Gospić. Dodaja, da sveža riba v trgovini pomeni le to, da ni zamrznjena, prodaja pa se od osem do deset dni, če gledamo čas od izlova do končnega kupca.

G2O, ki letos načrtuje več kot 300 tisoč evrov prihodkov, ribe prodaja ribiškim družinam, da jih spustijo v reke in jezera, drugim ribogojcem, ki imajo premalo svojih rib, in posrednikom, ki jih spravijo do končnih kupcev, trgovcev in gostincev.


Več iz teme:  

AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije...

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator

Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje...

OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Najboljša evropska turistična kmetija tudi na naši konferenci

Ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti je odličen primer sinergijskih učinkov lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih...

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje 1

Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu

AGROBIZ
Novice
Novice Modra frankinja – žametno vino Posavja

V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala...

AGROBIZ
Članki
Članki Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed

Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost...