Na pomoč, jabolk je preveč, kako jih prodati za dobro ceno Na pomoč, jabolk je preveč, kako jih prodati za dobro ceno Ministrstvo za kmetijstvo je objavilo razpis, ki novoustanovljenim organizacija in skupinam pridelovalcev prvih pet let zagotavlja denarno podporo
Tako se s sadjarstvom preživlja majhna kmetija Jelina iz Brd  Tako se s sadjarstvom preživlja majhna kmetija Jelina iz Brd Na dobrem hektarju in pol pridelujejo jagode, češnje, marelice, breskve, hruške, slive in fige, ki jih štirikrat na teden prodajajo v Tolminu in Kranjski Gori, preizkušajo tudi granatna jabolka
Nasvet: Kaj želijo kupci pred nakupom izvedeti o sadju Nasvet: Kaj želijo kupci pred nakupom izvedeti o sadju Lokalni sadjarji lahko za sadje z oznako eko ali izbrana kakovost nastavijo do 50 odstotkov višjo ceno, pravijo v Aragonu
 (video) Koliko hrane odvržete med odpadke? (video) Koliko hrane odvržete med odpadke? V razmislek ob svetovnem dnevu hrane

Kmalu spletna prodaja sladkovodnih rib

Čas branja: 2 min
20.09.2018  17:43  Dopolnjeno: 20.09.2018 17:44
Jeseni jo bo zagnalo podjetje G2O, ki sodi med večje ribogojnice v Sloveniji
Kmalu spletna prodaja sladkovodnih rib
Ko bodo kupci po spletu naročili in plačali ribe, jih bodo v podjetju G2O ulovili, očistili, na hitro ohladili in zložili v škatlo, ki je toplotno izolirana. Pri dostavi do kupca bodo zagotovili neprekinjeno hladno verigo.

»V dveh ribogojnicah v Sloveniji vzredimo 40 ton sladkovodnih rib na leto. Obseg proizvodnje bomo do leta 2020 povečali na 150 ton letno. Jeseni bomo začeli spletno prodajo rib in dostavo po pošti, da bo sveža riba v manj kot 24 urah prišla čim iz vode do kupca,« pravi Danijel Gospić iz podjetja G2O, ki ga je ustanovil z bratom Ninoslavom.

Premajhni za globalno, preveliki za lokalno trženje

Premajhni so za globalno in preveliki za lokalno trženje rib. Prisiljeni so sodelovati s posredniki, ki plačujejo najnižjo možno ceno. Če bi želeli sami voziti ribe v trgovske verige, bi morali vložiti v logistiko, ljudi ... Tako bi povečali operativne stroške in tveganje, saj ne bi hkrati znižali stroškov ali povečali dodane vrednosti sorazmerno z rastjo proizvodnje. Zato so se odločili, da ribe ponudijo končnemu kupce prek spletne prodaje, razlaga Gospić.

Povpraševanje po lokalno vzrejenih ribah raste

Spletno prodajo vidijo kot optimalno rešitev, ker kupci želijo lokalno pridelane ribe, povpraševanje raste. Ribe bi radikupovali neposredno iz ribogojnice, a zaradi pomanjkanja časa ali razdalje velikokrat nimajo te možnosti.

Spletna prodaja se razvija na vseh področjih. Cena dostave paketov pada, kakovost dostave raste, našteva Gospić.

»Ponudili bomo širok izbor rib in poskrbeli, da bo kupec ribe dobil v manj kot 24 urah od oddaje naročila. Za dostavo po vsej Sloveniji bo skrbelo podjetje DPD,« dodaja.

Potek naročanja in dostave

Kupci bodo naročili in plačali ribe po spletu. Ko dobijo predplačilo, bodo ribe ulovili, očistili in na hitro ohladili (šok hlajenje). Zapakirali jih bodo v termično izolirano škatlo, nanje pa položili gel, ki ohranja ustrezno nizko temperaturo, s tem zagotavlja neprekinjeno hladno verigo in preprečuje, da bi se ribe na poti do kupca pokvarile.

DPD bo pobral pakete in jih prepeljal v svoje skladišče v hladilno komoro, ki jo je postavilo podjetje G2O . Tam bo riba čakala na prevoz do kupca. Po Gospićevih besedah bo ves postopek od predplačila do dostave trajal manj kot 24 ur.

Pri vpeljavi spletne prodaje, ki bo stala od sedem do deset tisoč evrov, jim pomaga podjetje Sinhro iz Ljubljane in trije solastniki, ki so G2O lani dokapitalizirali.

Sveža riba v trgovini se lahko prodaja tudi 10 dni

»Pri spletni prodaji bomo dosegli boljšo ceno in povečali neto maržo pri ribah. S kupci bomo komunicirali brez posredonikov. Prednosti za kupca so večja izbira rib kot drugje, naročanje neposredno iz ribogojnice in sveže ribe,« pravi Danijel Gospić. Dodaja, da sveža riba v trgovini pomeni le to, da ni zamrznjena, prodaja pa se od osem do deset dni, če gledamo čas od izlova do končnega kupca.

G2O, ki letos načrtuje več kot 300 tisoč evrov prihodkov, ribe prodaja ribiškim družinam, da jih spustijo v reke in jezera, drugim ribogojcem, ki imajo premalo svojih rib, in posrednikom, ki jih spravijo do končnih kupcev, trgovcev in gostincev.

Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Največja slovenska farma krav mlekaric pred prodajo

Farme Ihan, ki so nenehno v težavah, bi se po prodaji osredotočile na prašičerejo

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kje sta in kako poslujeta največja slovenska oljkarja 3

Podjetnika Davor Dubokovič in Uroš Gorjanc sta na Crvenem vrhu pri Savudriji vložila tri milijone evrov v posestvo, na katerem sta...

AGROBIZ
Novice
Novice Za Luko Dončićem odhaja v ZDA tudi poli 3

Malo po začetku lige NBA, kjer bo debitiral najboljši evropski košarkar, bo na vzhodni obali ZDA stekla prodaja salame poli

AGROBIZ
Novice
Novice Kako dobro poznate butične domače sire? 37

Da prvi festival slovenskih sirov, ki je bil prejšnji teden ob 20. obletnici Združenja kmečkih sirarjev, ne bo šel prehitro v pozabo,...

AGROBIZ
Novice
Novice Tako mlekarna Krepko širi prodajo v Avstrijo

Zgodba o tem, kako lahko s čezmejnim povezovanjem prodrete na nov trg

AGROBIZ
Nove tehnologije
Nove tehnologije Kmetijstvo v precepu: med tradicijo in digitalizacijo ter robotizacijo

Nekateri v kmetijstvu zagovarjajo tradicijo, drugi popolnoma novo smer - digitalizacijo in robotizacijo. Vse, ki se s kmetijstvom...

AGROBIZ
Novice
Novice Na pomoč, jabolk je preveč, kako jih prodati za dobro ceno 6

Ministrstvo za kmetijstvo je objavilo razpis, ki novoustanovljenim organizacija in skupinam pridelovalcev prvih pet let zagotavlja denarno...

AGROBIZ
Novice
Novice Ste vedeli, da vsa vina niso primerna za stroge vegane? 15

V kleti lahko vino pride v stik s snovmi živalskega izvora, ki lahko v sledeh ostanejo v vinu