Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Podjetje Zorn Plus je na evropskem razpisu SME Instrument dobilo 50 tisoč evrov subvencije
Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Tudi o tem aktualnem vprašanju smo govorili na 6. Agrobiznis konferenci. Ni pa bil govor samo o izzivih – prepoznali smo tudi štiri zmagovalce, ki so s svojimi proizvodi prepričali strokovno komisijo ter bralce spletišča Finance in portala Agrobiznis
(video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 (video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 Ekološko oljčno olje, pridobljeno z ultrazvokom je najbolj inovativen izdelek, z regijsko kulinarično znamko Diši po Prekmurju je zadruga Granar postala najboljši podjetnik v kmetijstvu; Brodka je žganje iz presežkov kruha in tudi najboljši izdelek po izboru potrošnikov; podjetje G2O pa je za malo tipsko montažno ribogojnico z recirkulacijo vode dobilo posebno priznanje za inovativnost.
Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6. Agrobiznis konferenci v Ljubljani. Dobili bomo letošnjega najboljšega podjetnika v kmetijstvu, najbolj inovativen izdelek in najboljši izdelek po izboru porabnikov. Podelili bomo tudi posebno priznanje za inovativnost.
Kako bi na Krasu zaslužili dodaten milijon evrov Kako bi na Krasu zaslužili dodaten milijon evrov Milijon evrov dodatnega zaslužka bi pripeljali na Kras tako, da bi vse vino iz grozdja sorte refošk prodajali kot teran PTP za (najmanj) tri evre na liter

Ahac v Središču ob Dravi poleg skladišča napoveduje nova vlaganja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 3 min
24.09.2018  16:07  Dopolnjeno: 24.09.2018 16:16
Letos in prihodnje leto bodo v Središču ob Dravi investirali 1,3 milijona evrov
Ahac v Središču ob Dravi poleg skladišča napoveduje nova vlaganja
Foto: Ahac

Obveščaj me o novih člankih:  

»Odkar smo pred sedmini leti kupili blagovno znamko vložene zelenjave in šampinjonov Droga, povečujemo obseg proizvodnje v Središču ob Dravi in prodaje. Prejšnji teden smo odprli novo regalno skladišče za 2.595 palet, za okoli pol milijona vlaganj na tej lokaciji načrtujemo tudi prihodnje leto,« pravi Roman Moškotevc, direktor podjetja Ahac. Ta največ prihodkov ustvari z distribucijo pijače in hrane, širi pa se z nakupom blagovnih znamk in podjetij.

»S prodajo vložene zelenjave in šampinjonov Droga ustvarimo okoli 80 odstotkov prihodkov od distribucije hrane, ki znašajo 3,5 milijona evrov,« pravi Moškotevc. Petino prihodkov iz distribucije hrane ustvarijo z drugimi blagovnimi znamkami, ki jih zastopajo. Med njimi sta tudi Piranske soline in Medeni butik Voglar.

V dveh letih za 1,3 milijona evrov naložb

Ahac je lastnik tudi Gosadovega obrata v Središču ob Dravi, kjer nastaja železni repertoar Droginih vložnin – kisle kumarice, zelje in repa, šampinjoni, rdeča pesa, ajvar, paprike, feferoni, olive … Delo je sezonsko – ko zelenjava zraste, jo vložijo, da je na zalogi vse leto. Potrebovali so večje skladišče tik ob proizvodnji in ga zgradili. Hkrati so prenovili ogrevanje in s kurilnega olja prešli na cenejši in okoljsko sprejemljivejši zemeljski plin. Imajo tudi novo linijo za pranje zelenjave in izboljšano pasterizacijo. »Za te naložbe smo namenili 0,8 milijona evrov,« pravi Roman Moškotevc.

V Središču ob Dravi bodo v proizvodnjo še vlagali. »Prihodnje leto bomo s 450 tisoč do 600 tisoč evri posodobili vso linijo za vlaganje rdeče pese, v pakirnici pa potrebujemo novo stroj za etiketiranje, ki stane dobrih 70 tisoč evrov,« napoveduje Moškotevc.

Železni repertoar vložnin so nadgradili z mlajšo linijo vložnin z višjo dodano vrednostjo Droga gourmet. Pod to znamko delajo marmelade, ajvar z dodatki, popečene paprike … »Tej liniji ne posvečamo veliko pozornosti, ker je obseg prodaje manjši in ker povečujemo prodajo klasičnih vložnin na Hrvaško,« pravi Moškotevc.

Poudarja pomen lokalne surovine. Za ajvar in druge vložnine potrebujejo dobro zelenjavo, čim več bi je radi odkupili od slovenskih kmetov, a jo zaradi premajhnega obsega lokalne pridelave uvažajo tudi z bližnjih trgov - z Madžarske in Hrvaške, iz BiH, Srbije, Makedonije. »Trudimo se, da nas lokalni pridelovalci vidijo kot zaupanja vrednega odkupovalca. Počasi se premika, saj veliko rdeče pese, zelja, repe in paprike že odkupujemo lokalno, zlasti od najbližje kmetijske zadruge in kmetov blizu Središča ob Dravi, ki jim svetujemo tudi pri izboru semen,« razlaga.

Kupci prisegajo na tradicionalni okus vložnin

Ostajajo pri tradicionalnem okusu vložnin, ki ga kupci poznajo že 40 let. »Kupci so tradicionalni, zato se Drogin železni asortiman najbolje prodaja, od novosti pa majoneza s hrenom in zelenjavni namaz z gorčico,« dodaja Moškotevc.

Med vložninami imajo tudi ekološko linijo, začeli so z rdečo peso, nadaljevali bi radi s papriko, z okoliškimi ekološkimi kmeti se o odkupu že dogovarjajo. V Središču ob Dravi delajo tudi za druge proizvajalce in trgovske znamke.

Pri vlaganju zelenajve uporabljajo alkoholni kis, in ne ocetne kisline, konzervansov. Ne dodajajo kalcija, da bi bila vložena zelenjava bolj hrustljava.

Štiri Moškotevčeva podjetja se bližajo stotim milijonom evrov prihodkov

Letos v Ahacu pričakuje več prihodkov kot lani, ko so po podatkih GVIN presegli 42 milijonov evrov. »Rastemo zlasti zaradi ponovnega prodora vložnin Droga na hrvaški trg in dobre prodaje ročnega orodja, malih gospodinjskih aparatov, izdelkov za vrt, ogrevanje in hlajenje Iskra, ki jih izvažamo na južne trge,« pravi Moškotevc. Računa, da se bodo vsa podjetja v njegovi lasti – poleg Ahaca so to še gradbinec Voc, radio Štajerski val in distributer zdrave ter brezglutenske hrane Prema – letos približala stotim milijonom evrov prihodkov.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk

Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že...

AGROBIZ
Novice
Novice Kako diha trg kmetijskih in gozdarskih strojev

Kakšne traktorje in druge stroje kupujejo kmetje ter kaj se dogaja s cenami, smo preverili na novem sejmu kmetijske in gozdarske...

AGROBIZ
Novice
Novice Reportaža: Kljub snegu cveti prodaja domače zelenjave z ljubljanskih kmetij 1

Pot dobrot vas popelje na 23 kmetij na obrobju Ljubljane – v Savljah, Klečah in na Ježici, kjer lahko kupite vse od krompirja, kislega...

AGROBIZ
Novice
Novice Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače 4

Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko...

AGROBIZ
Novice
Novice Kako bi dobili več ekoloških kmetij 1

Dobro bi bilo zmanjšati birokratske ovire za ekološke kmete in povečati subvencije, da bodo bolj primerljive zahtevnejši ekološki...

AGROBIZ
Novice
Novice Dileme ekološkega sadjarja: kako dobiti pravo sorto jabolk 5

»To, kar je dobrega na evropskem trgu, ni dosegljivo za nas vrtičkarje,« pravi Janez Trstenjak

AGROBIZ
Novice
Novice Humko bo zagnal proizvodnjo ob največjem zaporu v jugovzhodni Evropi

Zraven zapora v Sremski Mitrovici bodo proizvajali humus, substrate in gnojila

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? 4

Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6....