Panvita se pripravlja na ekološko rejo piščancev  Panvita se pripravlja na ekološko rejo piščancev Pri prašičih in piščancih bi radi povečali število rejcev, nove iščejo zlasti med mladimi kmeti
Kupci bolj preverjajo poreklo mesa Kupci bolj preverjajo poreklo mesa »Po aferi s poljsko govedino je prodaja govejega mesa upadla za več kot 20 odstotkov, a se počasi popravlja; kupci so bili zmedeni, po aferi pa bolj preverjajo poreklo mesa,« pravi Izidor Krivec, direktor Celjskih mesnin.
Ljutomerčanov novi hlev za plemenske svinje je obvisel v zraku Ljutomerčanov novi hlev za plemenske svinje je obvisel v zraku Niso se še odločili, ali bodo ob napovedanih spremembah politike sklada kmetijskih zemljišč izpeljali 3,7-milijonsko naložbo, čeprav jim od papirjev manjka le okoljevarstveno dovoljenje
(intervju) Peter Vrisk: Bolj podprimo pridelavo zelenjave in prašičerejo (intervju) Peter Vrisk: Bolj podprimo pridelavo zelenjave in prašičerejo Več podpore naj v prihodnji finančni perspektivi dobijo tudi krave dojilje, saj sami nimamo dovolj telet za pitanje, predlaga predsednik Zadružne zveze Slovenije.
V prireji mleka je dohodek na enoto površine večji kot pri prireji mesa V prireji mleka je dohodek na enoto površine večji kot pri prireji mesa Prireja mleka zahteva več vloženega dela in vlaganj od prireje mesa

Za Luko Dončićem odhaja v ZDA tudi poli

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
04.10.2018  12:44  Dopolnjeno: 04.10.2018 12:44
Malo po začetku lige NBA, kjer bo debitiral najboljši evropski košarkar, bo na vzhodni obali ZDA stekla prodaja salame poli
Za Luko Dončićem odhaja v ZDA tudi poli
Z Luko Dončićem poskušajo v Perutnini Ptuj svoje izdelke približati mladim.
Foto: FIBA.basketball

Obveščaj me o novih člankih:  

Perutnina Ptuj, ki skupaj s hčerinskimi podjetji ustvari 265 milijonov evrov prihodkov na leto, prodira na ameriški trg. Še več novosti pripravljajo tudi v Evropi.

Malo zatem, ko bo Luka Dončić začel igrati košarko v ligi NBA, bo na tako imenovanih etno trgih na vzhodni obali ZDA stekla tudi proizvodnja in prodaja salam poli. »S to znamko sledimo ljudem, ki našo piščančjo salamo poznajo iz nekdanje Jugoslavije, zdaj pa živijo čez lužo. Z ameriškim partnerjem smo že podpisali pogodbo o lokalni proizvodnji in distribuciji,« pravi David Visenjak, glavni izvršilni direktor za komercialo v Perutnini Ptuj.

Kot zanimivost dodaja, da so Poli, Argeta in Vegeta najmočnejše blagovne znamke na etno trgih oziroma v tistih delih Evrope in ZDA, kjer živijo izseljenci iz nekdanje Jugoslavije. Že 20 let je Poli tudi na Švedskem.

Prihaja šunkarica poli

Na domačem trgu bodo blagovno znamko Poli konec oktobra razširili s šunkarico poli hammy, ki bo iz 90 odstotkov piščančjega mesa. Prihodnji dve leti jo bo promoviral priljubljeni košarkar Luka Dončić, ki je velik ljubitelj salam poli in piščančjega mesa.

Do piščancev prijazna reja tudi na Hrvaškem

Širijo tudi do piščancev prijazno rejo, ki so jo na pobudo švicarske trgovske verige Coop pred petimi leti vpeljali v Sloveniji. Za to obliko reje pridobivajo nove rejce, stare pa spodbujajo, da povečujejo hleve. Pri tej certificirani reji imajo piščanci več svetlobe, več prostora v hlevu, kakovosten nastilj, zimski vrt in ograjen vrt za gibanje na svežem zraku. Tako v Sloveniji vzredijo petino vseh piščancev, ta delež pa bi radi povečali na polovico. Prve takšne rejce že imajo na Hrvaškem, prihodnje leto pa bodo to obliko reje še širili.

»Iz piščancem prijazne reje trenutno ponujamo le sveže meso pod blagovno znamko Natur Premium, v prihodnje pa bi radi ponujali tudi izdelke – salame, šunkarico …« napoveduje Visenjak.

Največ tako vzrejenega mesa prodajo v Švici in pri nas, izvažati pa so ga začeli tudi v Avstrijo in Makedonijo.Poudarek digitalnemu trženju

»Velik korak naprej smo naredili z reorganizacijo trženja, ki je posledica boljšega korporacijskega upravljanja. Vse večji poudarek dajemo digitalnemu trženju in komuniciranju na družbenih omrežjih, kjer svoje izdelke sodobno predstavljamo mlajšim kupcem. Tudi ob pomoči Luke Dončića, Tadeja Toša in drugih ljudi, ki med mlajšimi veljajo za mnenjske voditelje,« še pravi David Visenjak.

Na ravni skupine so v trženju dodatno zaposlili sedem ljudi in sinhronizirali trženjske oddelke v vseh državah. Promocije kombinirajo s pokušnjami v trgovinah in na najrazličnejših dogodkih.

Odkar so komuniciranje s kupci preselili na splet, še bolj učinkovito spremljajo promocijske kampanje na glavnih trgih. Ti so Slovenija, Hrvaška, BiH, Srbija, Makedonija, Avstrija in Romunija, prek distributerjev pa še Kosovo, Albanija in Črna gora.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kmetje, preberite, kje vas bodo letos čakali inšpektorji

Kmetijski inšpektorji bodo preprečevali zaraščanje in neobdelanost kmetijskih površin, pri konoplji bodo preverjali vsebnost THC, pri...

AGROBIZ
Novice
Novice Pozor, ugodna posojila za nakup kmetijskih zemljišč 1

Ponuja jih ribniški sklad, zadnji rok za oddajo vloge je 8. aprila, na voljo je še 2,5 milijona evrov; kmalu nov razpis

AGROBIZ
Novice
Novice Prašičerejci dobijo državno pomoč, panoga pa strategijo razvoja 2

Rejcem, ki so zaradi nizkih cen mesa v hudih težavah, je kmetijska ministrica Aleksandra Pivec ponudila pol milijona evrov enkratne...

AGROBIZ
Novice
Novice Manj ovir za postavitev rastlinjakov 5

Na razpisu za ukrep 4.1 iz Programa za razvoj podeželja, ki je odprt do konca maja, sofinancirajo tudi postavitev rastlinjakov, kar je...

AGROBIZ
Novice
Novice Nastaja kratka veriga lokalno vzrejene govedine iz Posavja

Sevniška zadruga bo s kmetijami tržila in promovirala prednosti lokalno vzrejenega mesa

AGROBIZ
Novice
Novice Po letu 2021 subvencije tudi za ohranitveno kmetijstvo 6

Z ohranitvenim kmetijstvom izboljšujemo in vzdržujemo kakovostna živa tla brez oranja, ob stalni pokritosti tal s poljščinami, dosevki...