Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta

70 kmetij se že predstavlja na spletni tržnici

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Franci Kokol dodaj
Evropska unija dodaj
GLS dodaj
 
Čas branja: 2 min
10.01.2019  11:28  Dopolnjeno: 10.01.2019 13:04
E-tržnica se letos širi na Hrvaško, pozneje še v druge sosednje države
70 kmetij se že predstavlja na spletni tržnici
Na e-tržnici se na enem mestu vidi ponudba po občinah in regijah, omogočena je tudi dostava lokalne hrane in drugih izdelkov na dom.
Foto: E-tržnica

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Franci Kokol dodaj
Evropska unija dodaj
GLS dodaj

Da bi kmetije neposredno povezali s kupci, posrednike pri prodaji pridelkov pa izločili, so v mariborski zadrugi Florinet razvili spletno tržnico. Od lanskega oktobra jo uporablja več kot 70 kmetij, od takrat so našteli več kot sedem tisoč obiskov portala. »Takšnega portala, ki ga lahko kmetije uporabljajo za spletno predstavitev in spletno prodajo za svoj račun, v Sloveniji in EU ni, zato ga bomo še letos razširili na Hrvaško, pozneje pa tudi v druge sosednje države,« pravi ustanovitelj Franci Kokol iz zadruge Florinet.

80 tisoč evrov za razvoj portala

Služili bodo z oglaševanjem na portalu, razvoj jih je že stal 80 tisoč evrov, širjenje portala na nove trge pa bo stalo okoli 50 tisoč evrov na državo.

»Letos se bomo intenzivno ukvarjali z iskanjem novih kmetij in prvih oglaševalcev doma in na Hrvaškem,« napoveduje Kokol. Spletno tržnico bi radi razširili še v druge sosednje države in po Evropski uniji, zato bodo letos v Avstriji ali Nemčiji odprli svoje podjetje. Da bi na portalu imeli čim več kmetij in drugih lokalnih ponudnikov hrane ter drugih unikatnih in rokodelskih izdelkov s podeželja, ga bodo kmalu začeli promovirati. Iščejo tudi možnosti za sofinanciranje portala na Hrvaškem.

Lokalna ponudba po občinah in regijah na enem mestu

Predstavitev na portalu je za kmetije brezplačna, le pri spletni prodaji plačajo provizijo za kartično poslovanje in administrativne stroške, ki nastanejo, ko Florinet z GLS uredi vse za paketno dostavo kupcem.

E-tržnica je zasnovana tako, da lahko kupci pogledajo ponudbo po občinah, regijah in v drugi državi, ko ga bodo širili. »Prednost portala je v tem, da so vsi ponudniki vidni na enem mestu, da se vidi lokalna ponudba po občinah in regijah ter da je pri nakupu omogočena dostava kupcem,« pravi Kokol.

Ciljajo na manjše lokalne ponudnike

Za izdelavo spletnega portala B2C so se odločili zato, ker poznajo težave lokalnih ponudnikov ob vstopu na trg. S portalom želijo pomagati zlasti manjšim ponudnikom, ki pridelajo premalo, da bi oskrbovali večje trgovske verige.

Upravljanje portala je preprosto. Kmetje lahko sami vnašajo izdelke na portal, določajo ceno, dodajajo fotografije ... Portal lahko uporabljajo kot spletno trgovino, oglasnik in spletno stran hkrati. Ponudbo lahko spreminjajo, kadarkoli želijo.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo 2

Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...