Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Kako bo Otmar Zorn z laserji ščitil čebele Podjetje Zorn Plus je na evropskem razpisu SME Instrument dobilo 50 tisoč evrov subvencije
Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Afera s poljskim mesom je razkrila luknje v prehranski verigi. Kako jih pokrpati? Tudi o tem aktualnem vprašanju smo govorili na 6. Agrobiznis konferenci. Ni pa bil govor samo o izzivih – prepoznali smo tudi štiri zmagovalce, ki so s svojimi proizvodi prepričali strokovno komisijo ter bralce spletišča Finance in portala Agrobiznis
(video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 (video) Beno Bajda, Zadruga Granar ter podjetji G2O in Žganjekuha Kržič so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019 Ekološko oljčno olje, pridobljeno z ultrazvokom je najbolj inovativen izdelek, z regijsko kulinarično znamko Diši po Prekmurju je zadruga Granar postala najboljši podjetnik v kmetijstvu; Brodka je žganje iz presežkov kruha in tudi najboljši izdelek po izboru potrošnikov; podjetje G2O pa je za malo tipsko montažno ribogojnico z recirkulacijo vode dobilo posebno priznanje za inovativnost.
Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6. Agrobiznis konferenci v Ljubljani. Dobili bomo letošnjega najboljšega podjetnika v kmetijstvu, najbolj inovativen izdelek in najboljši izdelek po izboru porabnikov. Podelili bomo tudi posebno priznanje za inovativnost.

Klet Brda: letos se bodo bolje izvažala vina z močno blagovno znamko

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
 
Čas branja: 2 min
12.02.2019  08:57
Optimizem pri izvozu jih kljub napovedim o možni manjši porabi vina ni minil, več bodo vlagali v promocijo
Klet Brda: letos se bodo bolje izvažala vina z močno blagovno znamko
"Ob ogromni ponudbi vina se bomo še bolj trudili za promocijo in pogostejše stike s kupci. Računam, da bomo z večjim vložkom v promocijo nadomestili upad porabe zaradi ohlajanja gospodarstva na nekaterih trgih," pravi Silvan Peršolja, direktor Kleti Brda.
Foto: Jure Makovec

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  

V Kleti Brda imajo sedem milijonov litrov vina lanskega letnika, navadno ga je v letniku od štiri do šest milijonov litrov. Kako bodo toliko vina prodali, ko so ga tudi drugod po Evropi veliko pridelali?

Po treh skromnih do srednjih letnikih so v briški zadružni kleti sprejeli in negujejo obilen in kakovosten letnik vina – jesen je bila tudi v najbolj kritičnem času pred trgatvijo suha, vse se je poklopilo, tako da je grozdje v odlični kondiciji pričakalo trgače. »Z lanskim grozdjem smo zelo zadovoljni, zvišali smo odkupno ceno. Tudi lanski prihodki in dobiček so večji kot predlanskim,« pravi Silvan Peršolja, direktor Kleti Brda, ki se bliža cilju, da izvozijo polovico vsega vina.

Previdno v zvišanje cen

Obilen letnik vina so imeli po vsej Evropi, kaj pa to pomeni za prodajo in cene? Peršolja odgovarja, da je Klet Brda v tujini lani že rahlo povišala cene in jih namerava tudi letos, a bodo morali biti zelo previdni, saj je ponudba vina izjemna. V takih razmerah stabilno prodajo ohranijo vina z uveljavljeno blagovno znamko, dobro zgodbo in konsistentno kakovostjo. Vina brez močne znamke pa so podvržena cenovnim nihanjem.

»V ZDA, na Kitajskem in v Veliki Britaniji so naše znamke vin že tako dobro zasidrane pri kupcih, da so to naši najstabilnejši izvozni trgi z najhitrejšo rastjo prodaje. Tudi letos na teh trgih pričakujem nadaljnjo rast prodaje, o brexitu pa niti ne razmišljamo,« napoveduje Peršolja.

Z več promocije do večjega izvoza

Pred dnevi so Goriška brda obiskali glavni kupci iz Kitajske, ki zaradi upočasnjene gospodarske rasti na tem trgu pričakujejo nekoliko manjšo porabo vina v najvišjih razredih. »To nas ne bo ustavilo. Na vseh izvoznih trgih načrtujemo rast prodaje. Ob ogromni ponudbi vina se bomo še bolj trudili za promocijo in pogostejše stike s kupci. Računam, da bomo z večjim vložkom v promocijo nadomestili upad porabe zaradi ohlajanja gospodarstva,« dodaja Peršolja. Veseli ga, da so se kitajski kupci ogreli za nov, modernejši stil vina pod novo znamko de Baguer, ki so jo predstavili lani.

Manjša poraba poceni vina

Po podatkih iz ZDA opaža, da poraba vina v tujini bolj upada v nižjih cenovnih razredih kot v višjih. To je za Brice dobro, saj jim najhitreje raste izvoz premium in super premium vin (liniji Bagueri in Aplus), ki na polici stanejo od devet do 12 evrov. »Optimizem pri letošnjem izvozu nas ni minil, boj na trgu pa bo težji. Več bomo v stiku s kupci v tujini, ponavljali jim bomo zgodbo o briških vinogradih, vinu in zeleni Sloveniji, da bodo naša vina obdržala svoj položaj na policah, v vinotekah in restavracijah,« poudarja Peršolja.

ZDA, Kitajska in Velika Britanija so glavni izvozni trgi Kleti Brda. Na angleškem trgu dosegajo lepo rast prodaje v premium razredu, kjer je nabavna cena med tri in šest evrov na buteljko. V Kitajsko pošiljajo zlasti super premium vina, na ameriški trg pa standardna (nabavna cena 2,5 evra na steklenico) in super premium vina.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Kaj se dogaja na svetovnem trgu jabolk

Katastrofe po lanski obilni letini v Evropi ni, Poljaki več izvažajo na Kitajsko in v Azijo, medtem ko v Avstraliji in Južni Afriki že...

AGROBIZ
Novice
Novice Kako diha trg kmetijskih in gozdarskih strojev

Kakšne traktorje in druge stroje kupujejo kmetje ter kaj se dogaja s cenami, smo preverili na novem sejmu kmetijske in gozdarske...

AGROBIZ
Novice
Novice Reportaža: Kljub snegu cveti prodaja domače zelenjave z ljubljanskih kmetij 1

Pot dobrot vas popelje na 23 kmetij na obrobju Ljubljane – v Savljah, Klečah in na Ježici, kjer lahko kupite vse od krompirja, kislega...

AGROBIZ
Novice
Novice Devetletni deček v BiH raje kupuje ovce kot igrače 4

Pripravljamo tudi zgodbo o mladem Ljubljančanu, ki si je za rojstni dan zaželel kozo, zdaj pa že več let skrbi za svojo čredo, mleko...

AGROBIZ
Novice
Novice Dileme ekološkega sadjarja: kako dobiti pravo sorto jabolk 5

»To, kar je dobrega na evropskem trgu, ni dosegljivo za nas vrtičkarje,« pravi Janez Trstenjak

AGROBIZ
Novice
Novice Humko bo zagnal proizvodnjo ob največjem zaporu v jugovzhodni Evropi

Zraven zapora v Sremski Mitrovici bodo proizvajali humus, substrate in gnojila

AGROBIZ
Natečaj Agrobiznis
Natečaj Agrobiznis Uganete, kateri štirje finalisti so zmagovalci natečaja Agrobiznis 2019? 4

Štirje od sedmih finalistov, ki jih predstavljamo, so zmagovalci letošnjega natečaja Agrobiznis! Razglasili jih bomo danes na 6....

AGROBIZ
Novice
Novice Možnosti za razmah ekološkega kmetijstva

Utrinki s petkove konference o ekološkem kmetijstvu