Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta

Dobrote Dolenjske: vse, kar regija dobrega ponuja

 

Več iz teme.

Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Mercator dodaj
Barbara Jerovšek dodaj
Janez Bogataj dodaj
 
Čas branja: 2 min
09.04.2019  14:28  Dopolnjeno: 11.04.2019 09:20
Pod skupno blagovno znamko ponujajo 455 lokalnih izdelkov 73 dobaviteljev iz Dolenjske, Kočevske, Ribniškega in Bele krajine
Dobrote Dolenjske: vse, kar regija dobrega ponuja
Pristni izdelki pod blagovno znamko Dobrote Dolenjske so naprodaj v središču Ljubljane, Trebnjem in eni od trgovskih verig.
Foto: Jure Makovec

Obveščaj me o novih člankih:  
kmetijstvo   dodaj
Mercator dodaj
Barbara Jerovšek dodaj
Janez Bogataj dodaj

Že pet let svojo lokalno hrano, rokodelske izdelke, turizem in drugo pod skupno blagovno znamko Dobrote Dolenjske ponuja 73 dobaviteljev z Dolenjskega, Kočevskega, Ribniškega in iz Bele krajine. Njihov certifikat ima že 455 izdelkov. Kupite jih lahko v Mercatorju, Ljubljani in Trebnjem.

73 dobaviteljev s 455 lokalnimi izdelki in storitvami

»Naša kolektivna blagovna znamka deluje od leta 2014, ko smo vzpostavili mrežo lokalnih dobaviteljev. Trenutno je 73 dobaviteljev s 455 certificiranimi kulinaričnimi in rokodelskimi izdelki, turizmom, kulinaričnimi prireditvami in lokalno gastronomijo v gostilnah,« pravi Barbara Jerovšek, vodja projekta Dobrote Dolenjske.

Certificirajo tudi Hiše Dobrote Dolenjske, a le tiste, ki imajo v ponudbi tako nastanitve kot prodajo hrane in drugih domačih izdelkov. Le domačija Repovž in domačija Novak imata ta certifikat najvišje kategorije.

70 odstotkov lokalnih sestavin

Pri certificiranih izdelkih prevladujejo kulinarični. Certifikat posebna komisija podeli le tistim izdelkom in storitvam, ki vsebujejo najmanj 70 odstotkov lokalnih sestavin z Dolenjskega.

Dobrote Dolenjske so naprodaj na letališču na Brniku, v butičnih trgovinah in na spletu. Svoji poslovalnici imajo v Trebnjem in Ljubljani, prodajajo jih tudi v Mercatorju. V Trebnjem imajo tudi proizvodnjo in prostor za prireditve in pogostitve, kjer gostom tudi postrežejo certificirane izdelke.

Največ prodajo likerjev

Najbolje se prodajajo likerji, tudi cvičkov in borovničev, dobro se prodajajo tudi medeni izdelki, olja in vina,« pravi Barbara Jerovšek. Opaža, da so v Ljubljani najštevilčnejši kupci tuji turisti, pa tudi podjetja, ki pri njih naročajo poslovna darila. Raste prodaja v Ljubljani, blagovna znamka s pristnimi lokalnimi dolenjskimi izdelki je vse bolj znana, dodaja Jerovškova.

Kulinarična doživetja

Usmerjajo se v razvoj kulinaričnega turizma, z etnologom Janezom Bogatajem so za Dolenjsko izdali prvi kulinarični zemljevid. V svojih poslovalnicah posameznikom in skupinam ponujajo kulinarična doživetja, denimo dolenjski zajtrk, dolenjsko malico ali vinsko degustacijo.

»Čez pet let bi radi dosegli, da bo Dolenjska znana turistična destinacija,« še pravi Barbara Jerovšek. Lanskih prihodkov ne razkriva.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...

AGROBIZ
Ob Bloškem jezeru glamping povezuje tradicijo z najnovejšimi trendi v turizmu

Ponudba ob jezercu na Bloški planoti dokazuje, kako je mogoče z vztrajnostjo ustvariti edinstveno ponudbo.