Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost in katere ovire bi bilo treba odstraniti, da bi bilo tovrstnega povezovanja še več
(intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu
(video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje Renata Kosi s Kmetijsko gozdarskega zavoda Celje
Modra frankinja – žametno vino Posavja Modra frankinja – žametno vino Posavja V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala prepoznavni kulinarično-gastronomski produkt Posavja, pridelovalce modre frankinje pa bi radi povezali v zadrugo in ustvarili skupno blagovno znamko.
Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Mlekarna Planika osvaja novi trg – gostinstvo Oskrbujejo boljše restavracije in gostilne, ki poudarjajo lokalne sestavine v svojih jedeh
Oglasno sporočilo

Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Čas branja: 2 min
29.04.2019  12:10
Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije 2021?
Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?
Foto: Primož Štajer

Slovenija je na turističnem področju pozicionirana kot zelena, aktivna in butična srednjeevropska destinacija, v skladu s takšnim pozicioniranjem pa so krovni produkti slovenskega turizma zdravje in dobro počutje, gastronomija, aktivne počitnice, mesta in kultura, doživetja v naravi. Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 je identificirala gastronomijo kot enega od ključnih turističnih produktov, s pomočjo katerih se država želi pozicionirati kot vrhunska gastronomska regija Evrope. Kakšna pa so pri tem vloga, delež in moč kmetijstva oz. lokalnih pridelovalcev in turističnih kmetij?

Slovenija bo leta 2021 Evropska gastronomska regija. Takšno priznanje ponuja izjemno priložnost ne samo za promocijo Slovenije kot turistične in gastronomske destinacije, ampak tudi strateško priložnost za sinergijske učinke turizma in lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih kmetij.

Ključne točke konference:

  • Kakšno strategijo razvijajo na gospodarskem in kmetijskem ministrstvu, da bomo čim bolj izkoristili priznanje evropska gastronomska regija leta 2021, bosta predstavili dr. Aleksandra Pivec, ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.
  • Priložnosti in potenciali za razvoj kmečkega turizma
  • Primeri dobrih praks regionalnega povezovanja:

    1.) Kako soustvariti 10 TOP Lonely planet destinacijo na primeru Vipavske doline?

    2.) Destinacijo Jeruzalem Slovenija so skupaj začrtale tri prleške občine – Ormož, Sv. Tomaž in Središče ob Dravi. Kaj je ključ do uspeha?

    3.) Kako s povezovanjem in sodelovanjem povečevati prepoznavnost in kakovost avtohtone slovenske vinske sorte modre frankinje?

Okrogla miza: Kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.

Gostje Luka Košir, Gostišče Grič, Marcela Klofutar, JRE Slovenija, Martin Šabec, vodja Hotela Perla in nosilec projekta Glocal Gourmet in Darinko Ribolica, Klet Brda.

Udeležba je BREZPLAČNA, prijava pa obvezna. Svoje mesto na konferenci si zagotovite tukaj.

AGROBIZ
Novice
Novice (video) Kmet na turistični kmetiji postaja animator

Kakšen razvoj turističnih kmetij lahko pričakujemo, od česa je odvisen uspeh takšne kmetije in kaj pogrešajo v dejavnosti, pojasnjuje...

OGLAS
AGROBIZ
Novice
Novice Najboljša evropska turistična kmetija tudi na naši konferenci

Ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti je odličen primer sinergijskih učinkov lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih...

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija (intervju) Ministrica Aleksandra Pivec: Kmetijstvo in turizem – par, ki se vse bolj zbližuje 1

Kmetijska ministrica pravi, da je treba posebno pozornost nameniti vključevanju slovenske hrane v gastronomsko ponudbo v gostinstvu

AGROBIZ
Novice
Novice Modra frankinja – žametno vino Posavja

V Javnem zavodu za kulturo, šport, turizem in mladinske dejavnosti (KŠTM) Sevnica si prizadevajo, da bi modra frankinja postala...

AGROBIZ
Članki
Članki Ni ga kuharja, ki bi iz slabih surovin skuhal vrhunsko jed

Preverili smo, zakaj je sodelovanje med lokalnimi pridelovalci hrane in gostinci koristno tako za ene kot za druge, kje je dodana vrednost...