Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta
Oglasno sporočilo

Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?

Čas branja: 2 min
29.04.2019  12:10
Konferenca: Kako lahko slovensko kmetijstvo na čelu z lokalnimi pridelovalci hrane in vina izkoristi naziv Evropske gastronomske regije 2021?
Povezovanje kmetijstva in turizma - Kako izkoristiti naziv Evropska gastronomska regija 2021?
Foto: Primož Štajer

Slovenija je na turističnem področju pozicionirana kot zelena, aktivna in butična srednjeevropska destinacija, v skladu s takšnim pozicioniranjem pa so krovni produkti slovenskega turizma zdravje in dobro počutje, gastronomija, aktivne počitnice, mesta in kultura, doživetja v naravi. Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 je identificirala gastronomijo kot enega od ključnih turističnih produktov, s pomočjo katerih se država želi pozicionirati kot vrhunska gastronomska regija Evrope. Kakšna pa so pri tem vloga, delež in moč kmetijstva oz. lokalnih pridelovalcev in turističnih kmetij?

Slovenija bo leta 2021 Evropska gastronomska regija. Takšno priznanje ponuja izjemno priložnost ne samo za promocijo Slovenije kot turistične in gastronomske destinacije, ampak tudi strateško priložnost za sinergijske učinke turizma in lokalnih pridelovalcev hrane in turističnih kmetij.

Ključne točke konference:

  • Kakšno strategijo razvijajo na gospodarskem in kmetijskem ministrstvu, da bomo čim bolj izkoristili priznanje evropska gastronomska regija leta 2021, bosta predstavili dr. Aleksandra Pivec, ministrica za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano in Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.
  • Priložnosti in potenciali za razvoj kmečkega turizma
  • Primeri dobrih praks regionalnega povezovanja:

    1.) Kako soustvariti 10 TOP Lonely planet destinacijo na primeru Vipavske doline?

    2.) Destinacijo Jeruzalem Slovenija so skupaj začrtale tri prleške občine – Ormož, Sv. Tomaž in Središče ob Dravi. Kaj je ključ do uspeha?

    3.) Kako s povezovanjem in sodelovanjem povečevati prepoznavnost in kakovost avtohtone slovenske vinske sorte modre frankinje?

Okrogla miza: Kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.

Gostje Luka Košir, Gostišče Grič, Marcela Klofutar, JRE Slovenija, Martin Šabec, vodja Hotela Perla in nosilec projekta Glocal Gourmet in Darinko Ribolica, Klet Brda.

Udeležba je BREZPLAČNA, prijava pa obvezna. Svoje mesto na konferenci si zagotovite tukaj.

AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...

AGROBIZ
Ob Bloškem jezeru glamping povezuje tradicijo z najnovejšimi trendi v turizmu

Ponudba ob jezercu na Bloški planoti dokazuje, kako je mogoče z vztrajnostjo ustvariti edinstveno ponudbo.