Povpraševanje po pleteninah znamke Koštrun je večje od ponudbe Povpraševanje po pleteninah znamke Koštrun je večje od ponudbe Najbolje se prodajajo unikatni šali in rute z dodatki iz polsti, kupci prihajajo tudi iz ZDA in z Nove Zelandije
Kmetija Bedekovič prodira z unikatnim bezgovim ekološkim kisom Kmetija Bedekovič prodira z unikatnim bezgovim ekološkim kisom Poleg bezgovega delajo tudi jabolčni kis, prodajo bi radi razširili po Sloveniji in sčasoma tudi v tujino, za kar morajo povečati obseg proizvodnje
Lestvica: To so največji in najboljši slovenski živilci Lestvica: To so največji in najboljši slovenski živilci Predelava hrane v Sloveniji je lahko zelo donosen posel. Najboljši živilci in pijačarji se po dobičkonosnosti lahko kosajo s farmacevti
Študenti mariborske univerze razvili zmagovalnega robota za odstranjevanje plevela Študenti mariborske univerze razvili zmagovalnega robota za odstranjevanje plevela Z manjšim poljskim robotom so zmagali na študentskem tekmovanju Field robot event 2019 v Heilbronnu v Nemčiji

Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Čas branja: 5 min
29.05.2019  09:00  Dopolnjeno: 29.05.2019 09:56
Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt je plod sodelovanja lokalnih ponudnikov, in sicer Kobariškega muzeja, Mlekarne Planika in Fundacije Pot miru.
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje
Na Kolovratu, kjer je urejen muzej na prostem, bo skupno čakalo presenečenje.
Foto: Kobariški muzej

Obveščaj me o novih člankih:  

Sodelovanje in povezovanje je bilo eno ključnih vodil pri uresničitvi ideje o edinstveni ponudbi v dolini reke Soče. Obisk iz leta v leto raste, a zgolj lepe številke o obisku turistov še ne pomenijo, da destinacija kaj veliko dobi od njih. Treba jih je zadržati, a to je mogoče le, če imaš gostu kaj ponuditi. Tako bodo tudi več zapravili. Slovenska strategija turizma za obdobje 2017–2021 opredeljuje Slovenijo kot zeleno, aktivno in zdravo destinacijo za petzvezdična doživetja. In tudi usmeritev te strategije je dala zagon ideji o uvedbi nove ponudbe. »Treba je delati korake naprej in z vizijo strategije se je pokazala priložnost, da naredimo nekaj novega,« pojasnjuje Martin Šolar, direktor Kobariškega muzeja.

Edinstvena ponudba, ki hkrati povezuje

Tako se je rodila ideja za ekskluzivno ponudbo, doživetje, ki so ga poimenovali Pripoved vojaka s soške fronte. Pri projektu so se povezali Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija pot miru v Posočju.

Doživetje je eno od prvih devetih, ki so pridobila znamko kakovosti Slovenske turistične organizacije (STO) »Slovenia unique experiences« (Slovenska edinstvena doživetja). »To smo dobili na podlagi dobre ideje in dobrega programa,« poudari Šolar. STO doživetja pod to znamko vključi v svoje komunikacijske in promocijske ter prodajne kanale.

Kaj ponujajo in komu je namenjeno

Novost bo za goste Posočja na voljo od 4. junija. Ponudba je namenjena majhnim skupinam do največ osem oseb, poleg tega bodo na popotovanje odpeljali le eno skupino na teden. Namen je ohraniti ekskluzivnost ponudbe. Skupino, lahko bosta tudi samo dve osebi, bo skozi celotno doživetje spremljal vodnik. Popotovanje se bo začelo v Kobariškem muzeju, kjer bodo spoznali dogajanje na soški fronti.

Vodnik bo skupino nato spremljal še na greben Kolovrat. To je greben, ki meji na Italijo, na katerem je urejen čezmejni muzej na prostem. Ta muzej je pod strokovnim vodstom uredila Fundacija Pot miru in je eden od šestih na območjih, kjer je potekala soška fronta. Restavrirani so denimo vojaški rovi, strelne linije. Na Kolovratu bo udeležence čakalo presenečenje, to bo pripoved vojaka.

Okusili bodo tradicionalne jedi

V nadaljevanju se bo turistična ponudba povezala z lokalno kulinariko. Izlet se bo končal v Mlekarni Planika, in sicer v njihovem muzeju sirarstva »Od Planine do Planike«. Gostje bodo spoznali dediščino planinskega pašništva in razvoj sirarstva, na podlagi katerih je nastala današnja mlekarna. »Za konec jim bomo postregli s tipičnimi lokalnimi jedmi, kot so jajčna frika, sirna župa, kobariški štruklji,« pojasni direktorica Mlekarne Planika Anka Miklavič Lipušček. »Skozi kulinariko bodo ljudje spoznali tudi nas, naš način dela in s tem tudi to, kar je pomagalo dolini, da je preživela.«

Jedi iz domačih logov

Gostje ne bodo lačni tudi že pred prihodom v mlekarno, saj bodo v muzeju dobili darilo, del katerega bosta pastirski sendvič in spominska steklenica. To bodo na poti na Kolovrat napolnili z vodo iz studenca. »Sendvič bomo pripravili v mlekarni, vključili bomo naše izdelke in suhomesnate izdelke blagovne znamke Alpija Kmetijske zadruge Tolmin,« pove Anka Miklavič Lipušček. Gostom bodo ponudili tudi sok iz Goriških brd ter vino iz kleti Kmetijske zadruge Goriška brda. Tako da so v projekt vključili izdelke ponudnikov iz bližnje okolice.

Bistvo je ekskluzivnost, ne številnost

Cena doživetja, ki bo trajalo okoli šest ur, bo 100 evrov na osebo. Povprašujejo že Američani in Zahodnoevropejci. Odločilno pri tej ponudbi je, da bo res ekskluzivna, ne cilja na množice, ampak na majhne skupine, poudarja Šolar. »Poimenovali smo jo edinstvena doživetja Slovenije, saj je poudarek na edinstveni ponudbi, ki je dejansko ne more nihče drug ponuditi. Sodelujoči od produkta tudi ne pričakujemo posebnih finančnih učinkov, tukaj gre za prepoznavnost, ugled.«

Dobre zgodbe je treba povezati

Osnovna ideja je bila, kot rečeno, povezovati ponudnike v dolini reke Soče. »Obiskanost doline zelo raste, a treba je delati korake naprej, premalo je povezovanja,« ugotavlja Šolar. »Samozadostnost ni dobra, treba se je povezati, in sicer tisto, kar je v dolini Soče najboljše, povezati v odlične lokalne zgodbe.« Tako se lahko v turistično zgodbo vplete tudi mlekarna s svojo kulinarično ponudbo. "Izjemno pomembno je, da se turistična ponudba združuje z lokalno kulinariko in njeno promocijo,« poudarja Miklavič Lipuščkova. »Ne nazadnje smo v dolini vsi ponudniki majhni in zato je toliko bolj pomembno, da z lokalnim okoljem kar najbolje sodelujemo. Ko obiskovalec pride v Kobarid, ga seveda zanima zgodovina, dogajanje izpred sto let, vojna, ki je pustila pečat v teh krajih. Rad pa vidi tudi, kaj in kako se dela, ta del pa pokrijemo mi, s prikazom pridelave mleka in drugih izdelkov. S takšnim povezovanjem si lahko le povečujemo dodano vrednost, pa ne zgolj sebi, ampak celotni dolini.«



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Novice
Novice Študenti mariborske univerze razvili zmagovalnega robota za odstranjevanje plevela

Z manjšim poljskim robotom so zmagali na študentskem tekmovanju Field robot event 2019 v Heilbronnu v Nemčiji

AGROBIZ
Slovenija
Slovenija Je ekološko kmetovanje dobra poslovna priložnost?

Pri porabi ekoloških živil na prebivalca na leto v Sloveniji kar močno zaostajamo za zahodnimi državami; priložnosti za rast je zato...

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Povpraševanje po pleteninah znamke Koštrun je večje od ponudbe 1

Najbolje se prodajajo unikatni šali in rute z dodatki iz polsti, kupci prihajajo tudi iz ZDA in z Nove Zelandije

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Kraški brinjevec je adut turistične kmetije pri Filetu 1

Poleg prenočitev in domače hrane gostom ponujajo še kraški slivovec, viljamovko, staran vinjak, žganje iz kutin in rožičev ter gin

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Kmetija Kastelic - Žonta bo prenovila sirarno

Poletno ponudbo mlečnih izdelkov bi radi razširili s sladoledom, čez nekaj let pa vpeljali tudi rejo goveda za meso

AGROBIZ
Agro Podjetnik
Agro Podjetnik Kmetija Jerala povečuje prodajo in predelavo jabolk

Obnavljajo sadovnjak in vlagajo v nove tehnologije, načrtujejo tudi novi prostor za predelavo sadja

OGLAS
AGROBIZ
Vroče je! Imamo odličen predlog za osvežitev

Predstavljamo lahek napitek, s katerim se lahko v vročih poletnih mesecih odlično osvežimo.