Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta
Komentar

Kmetijstvo in turizem imata izjemen potencial za razvoj edinstvenih turističnih zgodb

Čas branja: 2 min
30.05.2019  09:30  Dopolnjeno: 31.05.2019 08:00

Več iz teme:  
Obveščaj me o novih člankih:  
Aleksandra Pivec dodaj
MKGP dodaj

Slovensko podeželje zavzema 80 odstotkov površine Slovenije. Velik del teh površin pomeni izjemen potencial trajnostne rabe za namene kmetovanja in turizma ter prav tako velik potencial za razvoj produktov, ki povezujejo obe panogi. Na MKGP smo pripravili strateški dokument Resolucija: »Naša hrana, podeželje in naravni viri po 2021«. Osrednji element resolucije je hrana. Družba namreč gleda na kmetijstvo predvsem prek pojma varne in kakovostne hrane. Slovenija ima izjemno ohranjeno naravno okolje, kar je največja prednost in priložnost za povečanje dodane vrednosti pri pridelavi hrane. Zaradi izjemne ohranjenosti naravnih virov ima Slovenija zelo dobre pogoje za pridelavo visokokakovostne in varne hrane. To pa je velik potencial in daje možnosti za hrano bogatih okusov in velike dodane vrednosti, ki se ujema z elementom ohranjenega okolja in trajnostnih, sonaravnih metod pridelave in predelave.

Kmetijstvo in turizem sta še premalo povezani panogi, ki pa ponujata izjemne možnosti za razvoj edinstvenih in doživetih turističnih zgodb skozi kreativno, tradicionalno ali sodobno kulinariko in gastronomijo. Osnovna surovina za hrano in pripravljene jedi še ne najde dovolj stičnih točk s slovensko gastronomijo. Slovenska kakovost posega v evropski, morda tudi svetovni vrh, vendar na to še vedno opozarjamo premalo ambiciozno. Zato smo v strategiji namenili posebno pozornost povezovanju kmetijstva, gastronomije in turizma. S sprejetimi strateškimi usmeritvami se Slovenija predstavlja kot država, ki na majhnem, a specifičnem prostoru zelene, neokrnjene in površinsko specifične dežele ponuja odlične pogoje za pridelavo in pripravo pristnih okusov hrane skozi paleto pridelkov, ki jih ponuja slovensko kmetijstvo. Kot takšna ima Slovenija vse možnosti, da se predstavi kot zelena destinacija, ki skozi razvite gastronomske produkte gostom ponuja preplet okusov neokrnjene narave, katerih dodana vrednost temelji na sonaravnih načinih pridelave in predelave ter vključevanja teh v kreativne kulinarične in gastronomske umetnine in tradicije. Prek različnih sistemskih ukrepov, ki jih oblikujemo in spodbujamo, dajemo kmetijam možnost za razvoj različnih dopolnilnih dejavnosti, tako v smeri proizvodnje izdelkov z višjo dodano vrednostjo kot z razvojem turističnih storitev.

Turistična dejavnost v povezavi z gastronomskimi doživetji in ob trajnostnem gospodarjenju odpira nova delovna mesta na podeželju in dolgoročno vpliva na generacijsko prenovo, ustrezno poselitev in podjetniške priložnosti slovenskih podeželskih območij, kjer se kmetijska krajina prepleta z gozdovi z dobro ohranjenimi ekosistemi. Hkrati pa ponuja neizmeren potencial oblikovanja edinstvenih turističnih zgodb in produktov, ki jih zaznamujejo bogati okusi tradicionalnih ali modernih kulinaričnih kreacij, katerih osnova sta varna in kakovostna surovina slovenskih kmetij ter specifična in obdelana pokrajina slovenskega podeželja. Predvsem je treba gastronomsko ponudbo hrane in pijače tesno povezati s prevzemom surovine od domačih pridelovalcev in to prodati kot slovensko zgodbo.

Slovenija ima vrhunsko kulinariko in gastronomijo, kar v zadnjem času potrjujejo številne nagrade. Čas je, da začnemo poudarjati, da vrhunski kulinarični ustvarjalci uporabljajo tudi slovensko surovino.


Več iz teme:  

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...

AGROBIZ
Ob Bloškem jezeru glamping povezuje tradicijo z najnovejšimi trendi v turizmu

Ponudba ob jezercu na Bloški planoti dokazuje, kako je mogoče z vztrajnostjo ustvariti edinstveno ponudbo.