Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Kako težko je v naši državi biti mesar in zakaj čedalje težje dihajo Ste vedeli, da lahko lokalni mesarji le četrtino svojega blaga prodajo gostilnam? Tudi sami niso, dokler jih niso zalotili inšpektorji vseh vrst; preverjamo birokratske neumnosti za mesarje in tudi za druge trgovce z živili
Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje in prostor posebnega zakona o tem ne bo predlagalo
(video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma (video) Katere korake bo treba narediti za večjo povezanost kmetijstva in turizma Vizija razvoja za slovenski turizem je, da Slovenija postane prepoznavna kot zelena, aktivna in zdrava butična destinacija. In v tej viziji najdeta svoj prostor tudi kmetijstvo in naprej kulinarika.
Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Dodana vrednost v turizmu: Lokalne surovine Na okrogli mizi v okviru 1. konference Povezovanje turizma in kmetijstva so sogovorniki razpravljali, kako lahko gostinec ustvari dodano vrednost in prepoznavnost s sodelovanjem z lokalnimi dobavitelji.
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova delovna mesta

Krepijo se vezi med slovensko agroživilsko verigo in turizmom

Čas branja: 1 min
06.06.2019  14:54  Dopolnjeno: 06.06.2019 15:45
Cilj je povečevati obseg slovenskih kmetijskih pridelkov in živilskih izdelkov v turistični in gostinski ponudbi
Krepijo se vezi med slovensko agroživilsko verigo in turizmom
19. Vrh kmetijskih in živilskih podjetij je potekal na Bledu pod imenom Slovenija, zelena miza Evrope.

Obveščaj me o novih člankih:  

Strateško razvojno-inovacijsko partnerstvo na področju trajnostne pridelave hrane (SRIP hrana) in Strateško razvojno-inovacijsko partnerstvo na področju turizma (SRIP turizem) sta podpisali memorandum o krepitvi sodelovanja med slovensko agroživilsko verigo in gostinsko-turističnim sektorjem.

Podpisani sporazum je pomemben korak k povečevanju obsega slovenskih kmetijskih pridelkov in živilskih izdelkov v turistični in gostinski ponudbi, so poudarili podpisniki. Memorandum je bil podpisan v okviru letošnjega 19. Vrha kmetijskih in živilskih podjetij, ki je potekal na Bledu pod imenom Slovenija, zelena miza Evrope.

"Slovenija je edinstveno križišče, na katerem se prepletata bogata tradicija in dediščina na eni strani ter prebojnost in kreativnost na drugi strani. Slovenska identiteta je unikatna, edinstvena, neodtujljiva. Kmetijskim in živilskim podjetjem zato pomeni konkurenčno prednost na trgu," je dejal Janez Rebec, predsednik Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij pri GZS, ki je nosilec SRIP Hrana.

"Želimo si, da Slovenija postane prepoznavna destinacija z visokokakovostno, avtentično ponudbo hrane in vina, ki jo, temelječ na lokalnem in kulturi naše dežele, ustvarjajo številni ponudniki. Visoke cilje, ki smo si jih postavili, bomo lažje dosegli ob povezovanju in sodelovanju panog kmetijstva in turizma,« pa je ob podpisu dejala Klavdija Perger, direktorica Turistično gostinske zbornice Slovenije in koordinatorka SRIP turizem.



Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
AGROBIZ
Članki
Članki Zakaj kmetje nočejo graditi rastlinjakov in se odpovedujejo nepovratnim sredstvom 4

Občine že imajo možnost, da komunalni prispevek za rastlinjake znižajo oziroma ga delno ali v celoti oprostijo, ministrstvo za okolje...

AGROBIZ
(intervju) Hiša Franko nabavlja živila pri več kot sto manjših lokalnih pridelovalcih

Z Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije (STO), smo se pogovarjali o prizadevanjih, da bi Slovenija v prihodnjih letih...

AGROBIZ
Dež ni le zoprn – podražil nam bo življenje! Kaj nam je že, kaj nam bo še? 3

»Gledamo simptome naravne katastrofe,« trenutne razmere v poljedeljstvu opiše šef koprske zadruge Agraria.

AGROBIZ
Novice
Novice Recept za uspeh najboljše turistične kmetije v Evropi

Po izboru bralcev Guardianovega spletnega portala je bila ekološka turistična kmetija Pri Plajerju v Trenti izbrana za najboljšo...

AGROBIZ
Načrt: za naložbe v turizem na podeželju 10 milijonov evrov subvencij

Kmetijsko ministrstvo želi s spodbujanjem nekmetijskih dejavnosti na kmetijah krepiti podjetništvo ter s tem ohranjati in ustvarjati nova...

AGROBIZ
Tako so Kobariški muzej, Mlekarna Planika in Fundacija Pot miru skupaj ustvarili butično doživetje

Pripoved vojaka s soške fronte je čisto nova oblika doživetja, ki v dolino reke Soče uvaja ekskluzivno petzvezdično ponudbo. Produkt...

AGROBIZ
Novice
Novice Kaj mora turistična kmetija ponuditi svojim gostom za najvišjo oceno na Tripadvisorju?

Ekološka idila na Pohorju, ki deluje skladno s filozofijo samooskrbe in ekološke pridelave, ponuja gostom celostno izkušnjo življenja v...

AGROBIZ
Ob Bloškem jezeru glamping povezuje tradicijo z najnovejšimi trendi v turizmu

Ponudba ob jezercu na Bloški planoti dokazuje, kako je mogoče z vztrajnostjo ustvariti edinstveno ponudbo.